Spring naar bijdragen

Wie vergergt zich achter Hagar


Geopatra

Aanbevolen berichten

Sinds een half jaar wordt ik cq. voel ik mij regelmatig aangevallen door een zekere Hagar.

Eea. begon toen ik me stevig inliet met de dicussie over microcaches waar hij zeer minachtend over deed ( daarmee was hij niet de enige, dus geen probleem)

Sindsdien verschijnt dit pseudoniem telkens weer in beeld om -meestal indirect, maar een goed verstaander ... - af te geven op mij.

Afgelopen week in het draadje Cachetechnieken/Hacken meende hij er weer even de beuk in te moeten gooien en mij met oude stront te overgieten.

 

Ik heb geprobeerd hem/haar te achterhalen:

- geregistreerd dd. 4 maart 2004

- geen enkele log op zijn naam

- woont in Deurne en werkt in Eindhoven

- 11 postings op dit forum: steeds weer anti micro en indirect - soms direct- tegen Geopatra.

- hij/zij is niet dom en weet het altijd/bijna altijd zo te spelen dat er niet direct van een aanval op de persoon sprake is.

 

 

Wie kan mij meer informatie over de identiteit van Hagar verschaffen, oftewel welke andere laffe cacher(?) verschuilt zich hierachter ??

 

O ja: een zekere Johannes is ongeveer even mysterieus en vertoont dezelfde neigingen!

 

 

Graag opheldering.

 

Geopatra.

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Geopatra,

 

Ook al een e-mailtje naar "Hagar" gestuurd voor uitleg?

 

Nu krijg je dadelijk weer dat gehannes in dit draadje. Dat je het een en ander wilt weten oke. Maar blijf alstjeblieft de wijze, als je begrijp wat ik bedoel.

 

Iemand de sh*t indrukken gaat makkelijk, maar gewoon normaal (cool :) ), blijven dat is de kunst. (niet persoonlijk!)

 

Daarom lijkt het me ook verstandig als iemand wat kwijt wilt over "Hagar", dat via een pb te doen. En niet in dit draadje. Ik hoef niet te weten waar hij woont en werkt, hoe zijn vrouw heet etc. etc. dat is totaal niet interresant, of Hagar wilt het zelf kwijt, maar dat is zijn keuze.

 

 

Groet, Zero CooL

 

*** Ik sluit hierbij dit draadje, ivm te persoonlijke aanval op Hagar en Johannes ***

bewerkt door Zero CooL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...