Spring naar bijdragen

Rommel - Steeds meer rommel in caches


ronnie

Aanbevolen berichten

Het valt mij op dat er steeds meer rommel in de caches wordt gestopt. De eigenaar stopt er meestal nog wel leuk spul in, maar dat wordt dan weer geruild met spulletjes waar niemand op zit te wachten B.V Kapotte sleutelhangers, plastic diertjes, muntjes, reclame kaartjes, anzichtkaartjes, kralen, kapotte pennen enz. De kinderen ( 6 jaar) vinden het altijd leuk om er wat uit te halen, maar die zeggen nu zelfs dat dat niet meer hoeft. Zelf proberen wij er altijd wat in te doen waar een ander iets aan kan hebben(b.v een muziek cd of een cd met software, een boekje). Het hoeft niet waardevol te zijn, maar stop er iets fatsoenlijks in, dan blijft het ook voor de kinderen leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zag dat er in het forum al meer op wordt gereageerd. Het gaat mij persoonlijk niet om de dingen die in de cache te vinden zijn. Maar de kinderen doen er alles voor, want het is tenslotte een SCHAT. Het hoeft ook niet waardevol te zijn of nieuw, maar gewoon leuke dingen. En als ik zo de reacties hoor, gaan er heel wat kinderen mee in het weekend op schatten jacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We moeten zeker aan de jongere opgroeiende generatie denken.  Die moeten geocaching met de paplepel ingegoten krijgen.

En welke ouder neemt zijn kids op sleeptouw als die aan schattenjagen niets meer vinden? Voor de toekomst van onze sport zou ik iedereen willen vragen: maak de inhoud van caches kind-aantrekkelijk!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...