Ik heb pas een Garmin 60CS aangeschaft. Mooi apparaat.
Ik ben van plan City select Europe 6.0 aan te schaffen. Ik ben echter bang, dat er binnenkort weer een update komt. Omdat de schatkist eigenlijk weer leeg is na bovengenoemde aanschaf, graag wat adviezen.
1) Is het verstandig om nu al te kopen, of wachten tot een update?
2) Kun je binnen een bepaalde periode gratis "upgraden"?
3) Is de aanschaf van de Auto Navigation Kit inclusief CS 6 een goede keuze (dit scheelt maar € 25,= met het pakket alleen bij Aspidshop)
4) Is het toegestaan de unlockcode te delen met iemand anders? Zoja, zijn er liefhebbers???
5) Kan CS6 de vergelijking met TomTom doorstaan (behalve de stem).
6) Wat kost een montageset voor op de motor voor de 60CS (eigenlijk ander rubriek, maar ben nu toch bezig).
Vraag
Tobo01
Ik heb pas een Garmin 60CS aangeschaft. Mooi apparaat.
Ik ben van plan City select Europe 6.0 aan te schaffen. Ik ben echter bang, dat er binnenkort weer een update komt. Omdat de schatkist eigenlijk weer leeg is na bovengenoemde aanschaf, graag wat adviezen.
1) Is het verstandig om nu al te kopen, of wachten tot een update?
2) Kun je binnen een bepaalde periode gratis "upgraden"?
3) Is de aanschaf van de Auto Navigation Kit inclusief CS 6 een goede keuze (dit scheelt maar € 25,= met het pakket alleen bij Aspidshop)
4) Is het toegestaan de unlockcode te delen met iemand anders? Zoja, zijn er liefhebbers???
5) Kan CS6 de vergelijking met TomTom doorstaan (behalve de stem).
6) Wat kost een montageset voor op de motor voor de 60CS (eigenlijk ander rubriek, maar ben nu toch bezig).
Groeten,
Tobo01
11 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten