Spring naar bijdragen

Geocache op imode


erics

Aanbevolen berichten

Bestaat er interesse voor een geocache site op Imode?

Bijvoorbeeld alle caches gesorteerd op provincie met waypoints en een korte beschrijving?

 

Geen flauw idee hoeveel geocachers al over imode beschikken maar ik weet wel dat KPN zich de laatste dagen kleurenblind verkoopt aan die dingen en uit eigen ervaring kan ik melden dat het erg handig is om onderweg o.a. je mail bij je te hebben. En de sites zijn redelijk eenvoudig te bouwen.

 

Eric

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bestaat er interesse voor een geocache site op Imode?

Bijvoorbeeld alle caches gesorteerd op provincie met waypoints en een korte beschrijving?

Ik zou zeggen: gewoon doen ! Dan kom je er vanzelf achter hoeveel behoefte er aan bestaat. En die behoefte zal alleen maar groeien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bestaat er interesse voor een geocache site op Imode?

Die is er zeker! Zoals je in een oud topic hebt kunnen lezen ben ik bezig met een I-mode pagina's.

 

Ik denk hem volgende maand, zeg maar eind September te kunnen lanceren.

Momenteel gaat alle aandacht uit naar de site uitbreiding m.b.t. de jacht op meetpunten en 0.1 degree confluence points.

 

Ik heb overigens nog enkele kortingsbonnen liggen waardoor ik/mijn werkgever I-Mode kan aanbieden voor 49 euro (toestel, headset 3 maanden abbo, geen aansluitkosten etc) interesse? ff mailen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb overigens nog enkele kortingsbonnen liggen waardoor ik/mijn werkgever I-Mode kan aanbieden voor 49 euro (toestel, headset 3 maanden abbo, geen aansluitkosten etc) interesse? ff mailen.

 

Ze zijn op  :exclamation: Alle vergeven aan cachers.

 

Op de indexpagina staat een linkje onder NEWS naar een emulator voor i-mode. Hier kan je zien hoe cache-info op een i-mode toestel zichtbaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geoman,

 

Even niet op zitten letten en dus niet ontdekt dat er al een topic was over Imode. Maar ja, nieuweling hè.....

 

De demo ziet er goed uit en de gegevens die je nodig hebt zijn er. Maar is het geen idee om op provincie te sorteren? Juist als je ergens onderweg bent kun je op je Imode gemakkelijk kijken welke cache er op dat moment in de buurt is.

 

Eric

 

 

 

Edited By erics on aug. 05 2002 at 00:25

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even niet op zitten letten ....

 

Geeft vanzelfsprekend niets. Het is ook bijna niet meer te doen om als nieuwkomer alle topics door te spitten.

 

De zoekfunctie zou je kunnen helpen.

 

Over de ontwikkeling van imode. Het sorteren van gegevens op coordinaten lijkt me een nóg betere optie.

Het mooiste zou zijn als je je huidige positie kan ingeven en hij dan de caches in de buurt laat zien. Ideaal voor op vakantie!

We blijven nog even dromen. :sleeping:  

Iets voor de komende maanden ... of is er nu al een handige script schrijver in de zaal ??   :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n zoekfunctie is inderdaad %=+$$/ handig.

Vanmiddag trouwens net een heel verhaal zitten lezen over de mogelijkheden van PHP op Imode. Dat schijnt erg goed te gaan. Ik zie mooie dingen geboren worden in de nabije toekomst.

 

Eric

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik heb al een paar maanden (sinds Juni dacht ik) een geocaching zoek site voor i-mode draaien. Het adres is http://meulenhoff.dyndns.org/geocaching/index.html

 

Ik had het gemaakt omdat ik tijdens een familie weekend ergens in de bossen opeens bedacht dat het wel leuk zou zijn om eens te gaan geocachen. Op zondag nergens internet te krijgen, maar ik had wel mijn i-mode telefoon bij me. De maandag daarop heb ik direct een geocaching site gemaakt zodat het me niet nog een keer overkomt.

 

Groeten,

 

Pieer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...