daanvindtze Geplaatst 2 november 2004 Geplaatst 2 november 2004 Altijd handig als je onderweg bent om even de beschrijving op te halen. Misschien een heel kleine uitdaging voor Albrt.
mathlener Geplaatst 3 november 2004 Geplaatst 3 november 2004 Ik zou het ook wel makkelijk vinden om deze informatie via I-Mode te kunnen zien. Een andere optie, die voor mij goed zou voldoen, is dat er een export-file beschikbaar gesteld wordt van alle data, die ik dan weer in een GPX bestand kan verwerken. Dan kan ik op de PDA makkelijk extra info van het meetpunt zien. Het gebeurt nogal eens dat ik op mijn Engin kaart zie dat er een meetpunt langs de route ligt. Als het een kerk is, dan pak ik hem mee, maar is het een punt in een huis, brug of zoiets dergelijks, dan heb ik toch echt de extra info over het meetpunt nodig. I-Mode zou dan in ieder geval goed van pas komen. André
albrt Geplaatst 7 november 2004 Geplaatst 7 november 2004 Helaas heb ik geen I-mode, dus dit gaat voor mij niet lukken (tenzij er een gulle sponsor opduikt ) Ik ben al wel bezig met een PPC variant, zodat je met weinig klikken en weinig data de gegevens van een meetpunt en de schets kan opvragen.
daanvindtze Geplaatst 7 november 2004 Auteur Geplaatst 7 november 2004 Perfect. I-mode is niets anders dan een simpele HTML variant. Als je je tot HTML 2.0 beperkt en je beperkt de breedte tot de display grootte van de gemiddelde PPC dan werkt hij zowel op de PDA goed als op een I-mode toestel. En eerlijk gezegd zal ik hem toch op mijn PDA gebruiken. Het ging mij alleen om het bandbreedte gebruik en het weglaten van overtollige opmaak. Dank je, Albrt
mathlener Geplaatst 7 november 2004 Geplaatst 7 november 2004 En eerlijk gezegd zal ik hem toch op mijn PDA gebruiken.Het ging mij alleen om het bandbreedte gebruik en het weglaten van overtollige opmaak. Voor mij geld precies hetzelfde. Ik internet meestal op mijn PDA, want die heb ik toch altijd bij me. Ik ben benieuwd wanneer we wat kunnen testen André
albrt Geplaatst 27 november 2004 Geplaatst 27 november 2004 Een pda versie voor het opvragen van informatie over het meetpunt en de schets vind je op http://www.geogames.nl/meetpunten/pda.php Je voert het meetpunt nummer in en krijgt de omschrijving, coördinaten en hint (niet gecodeerd) voor het meetpunt. Daarna kan je de schets opvragen.
daanvindtze Geplaatst 28 november 2004 Auteur Geplaatst 28 november 2004 dank je Albrt Een pda versie voor het opvragen van informatie over het meetpunt en de schets vind je op http://www.geogames.nl/meetpunten/pda.php Je voert het meetpunt nummer in en krijgt de omschrijving, coördinaten en hint (niet gecodeerd) voor het meetpunt. Daarna kan je de schets opvragen. <{POST_SNAPBACK}> Ik heb het gelijk in mijn gewone browser getest (Firefox). Ik krijg dan een document met de volgende inhoud. <html><body></body></html> Komt dit door mijn manier van testen of is de url niet 100% ? DVZ
albrt Geplaatst 28 november 2004 Geplaatst 28 november 2004 Nee, dat was een bugje. Nadat ik het script online had gezet heb ik het nog iets aangepast om een I-mode emulator te laten werken. Toen werkte I-mode wel, maar een PPC en gewone browser niet meer Is weer opgelost.
daanvindtze Geplaatst 28 november 2004 Auteur Geplaatst 28 november 2004 (bewerkt) Hij doet het. Ik heb het in firefox en op mijn pda geprobeerd. Zelf heb ik niet direct een i-mode toestel bij de hand maar er is vast wel iemand die dat kan testen. Dank je Albrt . 28 november 2004 bewerkt door Geoman
dolphinleap Geplaatst 28 november 2004 Geplaatst 28 november 2004 Omschrijving gedeelte werkt op de i-mode prima, de schets helaas niet. Daarvoor pakte ik de ongecodeerde printoutversie, dan heb je gelijk de punten in de buurt, beetje knopjes drukten maar werkte ook goed hoor. Kees
albrt Geplaatst 29 november 2004 Geplaatst 29 november 2004 Kan je aangeven wat je te zien kreeg? Een foutmelding, rare code, wit scherm enz. De emulator klaagt wel dat de schets te groot is, maar maakt hem wel passend voor het scherm. Volgens de emulator zouden de meeste imode toestellen dat ook doen.
Aanbevolen berichten