Spring naar bijdragen

Kaarten van Nieuw Zeeland


kluts

Aanbevolen berichten

Zijn er ergens kaarten te vinden van Nieuw Zeeland die je in de GPS (SporTrak Pro) kan stoppen ? Ik heb gezocht maar bij Magellan is er enkel de worldwide basemap te vinden met erg weinig details van Nieuw Zeeland.

Zijn er verder nog andere fabrikanten die kaarten aanbieden welke je in een SporTrak kunt krijgen ?

 

(ik zoek dus legale kaarten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Al in Nieuw Zeeland zelf gezocht? Het land is nogal vooruitstrevend met wetten en openbaar gemeengoed zoals kaarten dat behoren te zijn (tenzij je een anaal gefixeerde nederlandse ambtenaar met vrees voor z'n baantje bent).

 

FF geavanceerd google-en op Map GPS en alleen het domein .nz levert al genoeg aanknopingspunten op. :)

 

Suc6!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...
Gast hewavervelend

Klust,

heb je al iets gevonden?

 

Ik ga zelf namelijk ook naar NZ (en Australie) op rondreis en wil ook mijn PDA/navigatie meenemen.

 

grz, marty

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klust,

heb je al iets gevonden?

 

Ik ga zelf namelijk ook naar NZ (en Australie) op rondreis en wil ook mijn PDA/navigatie meenemen.

 

grz, marty

 

Ik heb http://www.nzgpsmaps.com/ gevonden. Ik heb alleen de kaarten niet gekocht en gebruikt. We hebben uiteindelijk de basemap gebruikt die bij de GPS software zat en dat was voldoende.... Verder hebben we in nieuw zeeland een papieren kaart gekocht en daarmee zijn we overal gekomen..... Er zijn daar namelijk niet veel wegen...

Of er inmiddels al wel goede kaarten zijn weet ik eigenlijk niet.

 

kluts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...