Gast annekepanneken Geplaatst 31 oktober 2004 Share Geplaatst 31 oktober 2004 Ik heb een tomtom go maar ik weet niet hoe ik coördinaten moet inbrengen om geocaching te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dekromme Geplaatst 31 oktober 2004 Share Geplaatst 31 oktober 2004 Hoi Het makkelijkste is om GSAK te gebruiken, hier in kan je LOC files laden en dan exporteren als POI files. Ik , als premium member, krijg alle nl caches via pocketquery, deze zet ik om als POI en deze kopieer ik naar mijn PDA met tomtom Navigator. Ik denk dat POI files bij de TOMTOM go hetzelfde werkt. om losse coords in te geven in tomtom heb ik ook niet uitgewerkt. als je wil kan ik je wel een poi file emailen om uit te proberen. stuur me dan maar een email of PM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 1 november 2004 Share Geplaatst 1 november 2004 Zie anders dit draatje http://forum.geocaching.nl/index.php?a...=ST&f=16&t=2925 misschien kun je hier wat mee. Gr Harrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 1 november 2004 Share Geplaatst 1 november 2004 Ik heb een tomtom go maar ik weet niet hoe ik coördinaten moet inbrengen om geocaching te doen Heb je de volledige beschrijving gestuurd via PB (Persoonlijk Bericht). De link van de vorige poster, Harrie, is hetzelfde. Of je nu TomTom gebruikt op een Pocket PC of TomTom op de GO van de makers, het principe is hetzelfde. GRTZ Kruimeldief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden