Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
De meetpunten site is offline.

Hieronder een kopie van het bericht dat ik van de programmeur (Fra-ha) kreeg:

Helaas is de complete geogames.nl website uit de lucht.

Deze site werd gehost door Lycos, echter door een fout bij Lycos niet meer bereikbaar.

Voor zover is weet het bestuur druk bezig de website weer terug te krijgen.

<knip>

Met vriendelijke groet,

Francis (Fra-Ha)

Omdat ik voor een van mijn cache's gebruik maakte van de site KAARTEN zit ik hiermee wat in mijn maag. Moet ik nu een andere manier van zoeken aanbieden om bepaalde kerktorens te vinden, of is er nog een mogelijkheid dat.....binnenkort.....dit weer gaat werken????

Inderdaad wel vreemd dat dit zo kan lopen. :)

vr gr De Goudflitters

Geplaatst
Deze site werd gehost door Lycos, echter door een fout bij Lycos niet meer bereikbaar.

Vreemd...

Ik heb ook ooit een site via lycos gehad en kreeg een aantal maanden terug regelmatig

allerlei keurige mailtje met de aankondiging dat lycos ermee op zou houden en

dus de site zou komen te vervallen.

Dat kan dus geen verrassing zijn geweest ?

• 2 months later...
Geplaatst

Even helemaal terug naar het begin, :thumbup:

de medewerking van Het Kadaster

Hebben zij niet een plekje op een server? Ik begreep dat ze blij waren met ons bestaan en ook gebruik maakten van de database om de foto's te bekijken.

En ze kregen via de Prof. toch ook mutaties doorgespeeld als er met een punt iets aan de hand was?

Ze zullen het nu druk hebben met de WION, maar dit is wel een kans om iets terug te doen! En ook een beetje in hun eigen belang..icon_peins.gif

Theo :crybaby:

Geplaatst

Lijkt me een goed idee, over het algemeen hebben dit soort servers nog wel capaciteit qua opslag en dataverbruik over.

Kunnen we toch weer iets doen met de fototjes.

Groeten Jan-Willem.

• 1 month later...
Geplaatst

Voorlopig lijkt het erop dat je bi het kadaster moet betalen voor de RD punten, alleen het kernnet is gratis.

Heeft nou echt niemand een kopietje van de RD meetpunten op zijn computer staan: xls, doc, gdb, csv, platte tekst of hoe dan ook?

Ik zou zo'n bestand graag ontvangen en eventueel bewerken en op een nieuwe site zetten zodat we de coordinaten tenminste weer hebben. Foto's toevoegen en zo is een ander verhaal, daar heb ik echt geen tijd voor.

Ronald (eikenboom)

Even helemaal terug naar het begin, :blush:

Hebben zij niet een plekje op een server? Ik begreep dat ze blij waren met ons bestaan en ook gebruik maakten van de database om de foto's te bekijken.

En ze kregen via de Prof. toch ook mutaties doorgespeeld als er met een punt iets aan de hand was?

Ze zullen het nu druk hebben met de WION, maar dit is wel een kans om iets terug te doen! En ook een beetje in hun eigen belang..icon_peins.gif

Theo :heart:

Geplaatst
Voorlopig lijkt het erop dat je bi het kadaster moet betalen voor de RD punten, alleen het kernnet is gratis.

Heeft nou echt niemand een kopietje van de RD meetpunten op zijn computer staan: xls, doc, gdb, csv, platte tekst of hoe dan ook?

Ik zou zo'n bestand graag ontvangen en eventueel bewerken en op een nieuwe site zetten zodat we de coordinaten tenminste weer hebben. Foto's toevoegen en zo is een ander verhaal, daar heb ik echt geen tijd voor.

Ronald (eikenboom)

Kun je niets met hetgeen in bericht #64 tot #68 aangeboden wordt?

Geplaatst

Bedankt, ik dacht het hele draadje doorgespit te hebben, maar had deze dus gemist. Ziet er goed uit!

Kun je niets met hetgeen in bericht #64 tot #68 aangeboden wordt?
  • 2 months later...
Geplaatst (bewerkt)

Ronald (eikenboom)

Even helemaal terug naar het begin, :thumbup:

Theo :ph34r:

Ronald,

Sorry voor de late reactie, maar ik heb het (hoop ik gehele) bestand als XLS.

Grtz, Gerrit

Boeddies (voorheen Daddyksb)

boeddies@gmail.com

bewerkt door boeddies
Geplaatst
Ik heb al een RD punt gelogd, nl. TV toren Smilde

Moet ik die nu ook nog aanmelden voor het fotoalbum?

Ja, want die site staat los van de locationless geocache 'Dutch RD benchmarks'. Je kan de foto's hier uploaden.

André

he ik kan niks uit het menu openen geen kaarten niks? :blush:

Geplaatst

Ja, want die site staat los van de locationless geocache 'Dutch RD benchmarks'. Je kan de foto's hier uploaden.

André

ik ga naar meetpunten op GC.nl klik daar op de kaarten en kijg dan page not found

hebben meer mensen hier last van?

Geplaatst

André

ik ga naar meetpunten op GC.nl klik daar op de kaarten en kijg dan page not found

hebben meer mensen hier last van?

Iedereen ... heeft hier last van ... de site is ons helaas ontnomen.. er zijn enkele bezig/geweest om ea te redden. Hier weet ik echter de status niet van. Wel dat zij enig zinds geholpen zullen zijn met aangeleverde informatie/data.

• 8 months later...
  • 4 weeks later...
Geplaatst

Ik zie dat de Geogames site nog steeds offline is; jammer! Heeft iemand er wel eens aan gedacht, of heeft iemand al eens geprobeerd om een Waymarking group (www.waymarking.com) te starten voor Nederlandse meetpunten? Zou mooi passen in de category "Measurement Standards". Ik zie overigens dat daar al wel een group is voor European benchmarks. Een aparte category voor Nederlandse meetpunten lijkt me echter wel zinvol.

Gr.

JC

www.jcgeocaching.nl

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...