Peiling&Co Geplaatst 19 oktober 2004 Geplaatst 19 oktober 2004 Soms wordt er in de cache beschrijving een link aangeboden om de waypoints en route gegevens in te lezen. Dat scheelt een hoop invoer werk. Het format is bijvoorbeeld *.log die zijn in te lezen in easy gps. Het is mij echter niet gelukt om deze gegeven over te zetten naar mijn garmin 60CS. Volgens mij was er geen koppeling tussen gps en computer gemaakt. Direct inlezen (importeren) in cityselect lukt ook niet vanwege de afwijkende extensie. Wie weet raad? groet, Corn
Kruimeldief Geplaatst 23 oktober 2004 Geplaatst 23 oktober 2004 Soms wordt er in de cache beschrijving een link aangeboden om de waypoints en route gegevens in te lezen. Dat scheelt een hoop invoer werk. Het format is bijvoorbeeld *.log die zijn in te lezen in easy gps.Het is mij echter niet gelukt om deze gegeven over te zetten naar mijn garmin 60CS. Volgens mij was er geen koppeling tussen gps en computer gemaakt. Direct inlezen (importeren) in cityselect lukt ook niet vanwege de afwijkende extensie. Wie weet raad? groet, Corn Allereerst is het geen *.log maar *.loc. De verbinding tussen je PC en je 60C is dat via USB? Heb je jouw 60C wel geconfigureerd op easyGPS? Is trouwens EasyGPS al geschikt voor USB? Er zijn meer programma's die o.a. de .loc files kunnen lezen en kunnen opslaan op een GPS, ook op de nieuwere modellen met USB aansluiting. Enkele progjes zijn: ExpertGPS (de geregistreerde en uitgebreidere versie van EasyGPS) en GSAK, die vanaf versie 4.2 een betaalde versie is, maar het wel doet en alleen maar zo nu en dan een nag scherm laat zien. GRTZ Kruimel
Peiling&Co Geplaatst 23 oktober 2004 Auteur Geplaatst 23 oktober 2004 Bedankt voor je reactie. Ik ken easyGPS nog niet echt en heb mijn GPS niet geconfigureerd. Ik zou trouwens niet weten hoe ik dat moet doen maar daar kom ik dan nog wel achter.....................(hoop ik). groet, Cor
Randa_v Geplaatst 23 oktober 2004 Geplaatst 23 oktober 2004 Ik heb mijn gps in EasyGps geconfigureerd als Garminn XXX. In de help functie van EasyGps kun je de informatie vinden hoe je het moet configureren.
Peiling&Co Geplaatst 23 oktober 2004 Auteur Geplaatst 23 oktober 2004 De help op internet biedt inderdaad veel info, dan k daarvoor. Werkt de link ook via USB? groet, Corn
Randa_v Geplaatst 23 oktober 2004 Geplaatst 23 oktober 2004 Ik begrijp niet helemaal wat je nu bedoelt. Met EasyGPS kan ik nu de verschillende waypoints ed. doorsturen naar mijn GPS. Deze zit dan aangeloten op USB, ja. Succes ermee!
Peiling&Co Geplaatst 24 oktober 2004 Auteur Geplaatst 24 oktober 2004 Bedankt voor jullie hulp! Groet, Corn
Aanbevolen berichten