Pelgrim Geplaatst 19 oktober 2004 Share Geplaatst 19 oktober 2004 Wat ik nu heb is zeer irritant. Ben ik het forum aan het afstruinen, krijg ik een foutmelding en wordt het scherm afgesloten. Gebeurd alleen bij dit forum. Iemand enig idee waaraan dat ligt? Ik kan niet in andere topics zoeken want iedere keer als ik in een ander topic ga kijken gebeurd het. Gr. Pelgrim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 19 oktober 2004 Share Geplaatst 19 oktober 2004 Krijg je een foutmelding van het forum? Of van Windows? In het eerste geval zou het aan het forum kunnen liggen, in het tweede (je raadt het al!) aan je Windows-installatie! In het laatste geval zou ik eens de pc onderzoeken (virussen/spyware e.d.) en de laatste updates (windowsupdate.microsoft.com) installeren. Ik heb hier trouwens geen problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelgrim Geplaatst 19 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2004 Dat raampjes programma idd. 'This program caused an internal problem and will be closed. Contact blablabla'. Omdat ik het alleen heb bij dit forum begon ik even te denken... Maar dan zal ik kijken of ik m'n browser kan updaten. Dank voor je reactie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 19 oktober 2004 Share Geplaatst 19 oktober 2004 adware of spyware geeft ook soms rare resultaten. Zelfs webpagina's die het niet meer (lijken te) doen. Kijk eens op lavasoft.de Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelgrim Geplaatst 19 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2004 Kijk eens op lavasoft.de Is bekend. Hoewel ik het niet verwacht, maar je weet het immers nooit, zal ik die weer gaan gebruiken. Toch blijft het vreemd dat het alleen bij dit forum is. Eigenlijk gaat het nu alweer een tijdje goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 19 oktober 2004 Share Geplaatst 19 oktober 2004 Wat voor windows gebruik je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelgrim Geplaatst 20 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2004 98, IE 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelgrim Geplaatst 21 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2004 Voorlopig geen problemen meer gesignaleerd sinds ik een IE update heb geladen. -maar als het erug komt... 0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 21 oktober 2004 Share Geplaatst 21 oktober 2004 Voorlopig geen problemen meer gesignaleerd sinds ik een IE update heb geladen. -maar als het erug komt... 0 Gelukkig, ik had het berichtje niet gezien. gebruik zelf ook 98 namelijk maar wel met de nieuwste foutlook;) Suc6 met het niet terugkrijgen van de foutjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelgrim Geplaatst 22 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 22 oktober 2004 Ik heb wel voor de zekerheid IE geupgraded. Mijn vriendin wordt niet blij als ik er een andere brouwser opgooi. Is haar compu. -nog steeds geen probleempjes, probleem opgelost.- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden