Spring naar bijdragen

Pc communicatie met e-trex legend


Remco en Tamara

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

sinds ik afgelopen week heb mogen proeven aan geocaching ben ik echt reuze antousiast. ik heb deze week ook maar een carmin etrex legend aan geschafd. nu komt mijn vraag. er zit een communicatie kabeltje bij om waypoints te uploaden. Alleen hoe werkt dit en heb ik hier een speciaal programma nodig, dan bedoel ik anders dan de een cd rom met bv de metroguide. Wie geeft mij de oplossing. Ik wil eigenlijk waypoints downloaden en vervolgens deze in de legend zetten, maar hoe moet dit.

 

Ik hoop dat iemand mij hierop enig antwoord kan verschaffen, ik zal erg geholpen zijn.

 

Alvast bedankt voor ieders medewerking. Reacties zie ik graag tegemoet op cach@galaxyaudio.nl

 

 

Met vriendelijke groet Remco

cach@galaxyaudio.nl

 

Beste mensen, bedankt voor jullie antwoorden, heeft me zeer geholpen. Zeker met de eerste cache.

 

groeten Remco en Tamara

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kijk bv. eens op www.easygps.com. Kijk ook even bij andere forumdraadjes. Daar vind je ook info hierover. Succes en veel plezier met het cachen!

Inderdaad draadjes genoeg.

Maar de meest gebruikte zijn toch wel EasyGPS, GSAK en GarTrax.

 

Mijn persoonlijk favoriet is GSAK, omdat je daarmee GPX-files kunt bijhouden. Een eigen Database-je van alle caches in je omgeving, inclusief notes e.d.

Als je een GPX-file laat uploaden vanaf geocaching.com (moet je wel lid worden voor 3 dollar in de maand) heb je wanneer jij wil alle laatste gegevens over caches in de buurt.

 

Maar eenieder moet het zelf weten natuurlijk. Over smaak valt niet te twisten. ;-)

 

PS: Misschien is het handig om deze 3 'standaard' tools te melden in een vast stukje in dit forum-deel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...