Spring naar bijdragen

verschil in sites?


Edjekadetje

Aanbevolen berichten

Tijdens mijn eerste contact met GeoCaching trof ik dit discussieforum en besloot er gebruik van te maken om zo meer van deze materie te begrijpen. Ik registreerde mij als Houdini.

 

Nu ging ik naar de site Geochaing.nl en besloot mij te registreren om bij de kaartenpagina te kunnen komen. Wat bleek: gebruiker Houdini bestond niet en werd verzocht een nieuwe naam aan te maken.

Omdat ik eigenlijk mijn andere bijnaam (Edjekadetje) veel leuker vind, besloot ik deze te registreren.

Ik wil nu onder die naam verder in dit forum, maar ik kan niet inloggen omdat hij mij niet kent.

Snappen jullie het nog? Ik in elk geval niet. :thumbup:

Wanneer ik vervolgens contact wil leggen, blijk ik op de .com site aan te belanden.

 

Wie weet hoe dit zit, en wellicht leest de moderator mee en kan mij helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mmm, ik denk dat je bij geocaching.com en geocaching.nl een andere gebruikersnaam hebt.

Als je namelijk naar de cachepagina's gaat zit je namelijk op de geocaching.com site. en niet

meer op de .nl site. Je wordt namelijk doorgelinkt.

 

Houdini bestond zeer waarschijnlijk al op de .com site (dat is namelijk de wereldwijde site) en

daarom is je verzocht om een andere gebruikersnaam aan te maken.

 

Maar ik verander in elk geval op de .nl site je gebruikersnaam in Edjekadetje. Dat geldt dus

alleen voor het geocaching.nl forum. Je gebruikersnaam op de .com site kan ik niet wijzigen.

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...