Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
...de roddels langzamerhand op gang te komen van... het niet pollen van de laatste veranderingen in het moderatieteam...

Als er dan toch verhalen verzonnen moeten worden...

Ho eens even!

Gr.M.

• 2 months later...
Geplaatst
Als je wil weten hoe het met Gimli is, waarom mail je hem dan niet eens om het hem te vragen?

Ja ik zou ook wel eens willen weten hoe het met Gimli is en of hij nog approver is?

Ik zie hem ook niet meer bij de medewerkers van gc.nl staan maar nog wel op de index pagina onder site nieuws(28/08/04 - Gimli wordt mede approver voor NL.

(NL approvers per 28/08/04: Gimli en Hawkeyes))

Gr Twinlife :rolleyes:

Geplaatst
Als je wil weten hoe het met Gimli is, waarom mail je hem dan niet eens om het hem te vragen?

Ja ik zou ook wel eens willen weten hoe het met Gimli is en of hij nog approver is?

Ik zie hem ook niet meer bij de medewerkers van gc.nl staan maar nog wel op de index pagina onder site nieuws(28/08/04 - Gimli wordt mede approver voor NL.

(NL approvers per 28/08/04: Gimli en Hawkeyes))

En dan quote jij daarbij Camelion die zegt als je wilt weten hoe het met Gimli is, mail hem en vraag hem....

Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt. Een approver voor gc.com hoeft geen medewerker van gc.nl te zijn :rolleyes:

Ik kan me nog wel herinneren dat hij toen hij approver werd voor de BeNeLux, hij ook even admininistrator op gc.nl is geweest, maar dat was na ons gezeur erover al weer snel afgelopen.

Gimli is volgens mij nog wel approver, maar hoe actief hij het is, is mijn onbekend.

Ik heb nooit geen caches te approven dus ik kom er niet mee in aanraking.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...