Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik zat laatst te denken of het leuk is om een cache op een station te leggen. Leuk voor de verveelde reiziger.

Maar mag het? Het is natuurlijk 'terrorist gevoelig'. Maar mag een micro met een supergoede hint wel?

Mag je zowiezo wel caches in gebouwen plaatsen?

GQ :beerchug:

Geplaatst

Je weet toch wat er laatst bij Soesterberg gebeurd is ??? :beerchug:

Voor je het weet leggen ze het trein verkeer stil, zit je als cacher in een politiecel en draai je ook nog voor de kosten op.

Geplaatst
Je weet toch wat er laatst bij Soesterberg gebeurd is ???  :beerchug:

Voor je het weet leggen ze het trein verkeer stil, zit je als cacher in een politiecel en draai je ook nog voor de kosten op.

ja maar dat was met een MUNITIE kist, dat ziet er inderdaad wel terroristisch uit. Maar een micro kan net zo goed afval zijn. Maar ik betwijfel inderdaad of het wel een goed idee is.

Geplaatst

Hmmm

misschien dan maar op het stations plein...

Of niet.

Ik weet nog wel een paar leuke cache-loze stukjes Den Haag (Het lijkt bijna onmogelijk, maar er zijn nog plaatsen genoeg hier.), die zal ik eerst maar vullen... :beerchug:

Geplaatst

Lieve Quaerens,

Gewoon niet doen.

Iemand die langdurig loopt te zoeken - ook al gaat het om een filmkokertje - wekt al argwaan op.

Barny en die andere cacher zijn bij Soesterberg ook al aangehouden door de marechaussee (ik hoop dat ik het goed schrijf), dus dat geeft al aan dat de tensie ook in NL hoog is opgelopen.

Ze zijn als de dood voor rottigheid.

XI-IX is niet voor herhaling vatbaar, lijkt mij.

Van de week is er volgens de krant hier in NL een knulletje van 18 gearresteerd.

Hij had kaarten van de Tweedekamer en van Schiphol en meer belangrijke instellingen.

Wat nog veel erger is, hij heeft connecties met bedenkelijke organisaties.

Dus zeg niet dat het hier in NL niet kan en zal gebeuren, deze beker gaat ons zeker niet voorbij.

Maak maar iets moois ervan, zodat cachers zich het schompus moeten lopen in de natuur.

Daar mag je wel een ammo neerleggen. :beerchug:

Geplaatst
Lieve Quaerens,

Gewoon niet doen.

Iemand die langdurig loopt te zoeken - ook al gaat het om een filmkokertje - wekt al argwaan op.

Barny en die andere cacher zijn bij Soesterberg ook al aangehouden door de marechaussee (ik hoop dat ik het goed schrijf), dus dat geeft al aan dat de tensie ook in NL hoog is opgelopen.

Ze zijn als de dood voor rottigheid.

XI-IX is niet voor herhaling vatbaar, lijkt mij.

Van de week is er volgens de krant hier in NL een knulletje van 18 gearresteerd.

Hij had kaarten van de Tweedekamer en van Schiphol en meer belangrijke instellingen.

Wat nog veel erger is, hij heeft connecties met bedenkelijke organisaties.

Dus zeg niet dat het hier in NL niet kan en zal gebeuren, deze beker gaat ons zeker niet voorbij.

Maak maar iets moois ervan, zodat cachers zich het schompus moeten lopen in de natuur.

Daar mag je wel een ammo neerleggen.  ;)

Ja, ik zie wel in dat je gelijk was, ik dacht: "eerst even vragen". Want ik dacht al zoiets. :o

Ik ga d'r gewoon een paar op andere leuek plekjes in Den Haag leggen, zoals ik in m'n vorige post schreef. :thumbup:

Geplaatst

Gelukkig heeft Den Haag en paar forse parken en diverse bossages want voor de rest lijkt het mij een hopeloze stad voor Urban caches. Overal zoveel strategisch belangrijke gebouwen die zichtbaar bescherming genieten. En dan vele gebouwen die extra in de gaten worden gehouden, kazernes die bewaakt worden en ambassades plus allemaal geheime belangrijke locaties die gevoelig liggen bij de overheden.

En sinds Madrid liggen treinstations erg gevoelig bij de beveiligingsmensen.

En over stations lees ik in de regelingen: Off-limit (Physical) Caches

"Caches hidden in close proximity to active railroad tracks. In general we use a distance of 150 ft but your local area’s trespassing laws may be different. All local laws apply. "

en ook nog een catch-all fraze:

"Caches near or under public structures deemed potential or possible targets for terrorist attacks. These include but are not limited to highway bridges, dams, government buildings and airports. "

Geplaatst
Gelukkig heeft Den Haag en paar forse parken en diverse bossages want voor de rest lijkt het mij een hopeloze stad voor Urban caches. Overal zoveel strategisch belangrijke gebouwen die zichtbaar bescherming genieten. En dan vele gebouwen die extra in de gaten worden gehouden, kazernes die bewaakt worden en ambassades plus allemaal geheime belangrijke locaties die gevoelig liggen bij de overheden.

En sinds Madrid liggen treinstations erg gevoelig bij de beveiligingsmensen.

En over stations lees ik in de regelingen: Off-limit (Physical) Caches

"Caches hidden in close proximity to active railroad tracks. In general we use a distance of 150 ft but your local area’s trespassing laws may be different. All local laws apply. "

en ook nog een catch-all fraze:

"Caches near or under public structures deemed potential or possible targets for terrorist attacks. These include but are not limited to highway bridges, dams, government buildings and airports. "

Er zijn inderdaad genoeg parken. :thumbup:

Ik wacht nog op een aprove, en ik weet nog meer kleine leuke achteraf- parkjes. :o

Geplaatst

Op Utrecht CS heeft jarenlang succesvol een (micro)cache gehangen. Op zich is het idee dus niet nieuw. Plekjes genoeg op zo'n station. Het ontvangst is meestal belabberd.

tot cache,

team Wij Drie :beerchug:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...