Gast bpje Geplaatst 11 september 2004 Geplaatst 11 september 2004 Ik heb het idee om een multi cache te maken die in een rondje werkt. Uitleg. Je neemt (stel) 30 plaatsen en op die plaatsen monteer je metalen plaatjes van ongeveer 4 x1 cm op die plaatjes staan coordinaten naar een volgend plaatje. (standaard tot hier) Bij het laatste plaatje verwijs je weer naar de eerste. Op de cache pagina heb je 30 hints waar een plaatje zich bevindt en dan bedoel ik hints die lastig zijn (je moet hem toevallig tegen komen dat lijkt me het leukste) Op het plaatje staat een nummer of coordinaat en iets dat je hem kunt herkennen (geocache naam ofzo) op een site kun je je plaatje loggen wat je gevonden hebt en vervolgens krijg je een uitgebreide hint over de volgende. Zo loop je dus de cache rond. Dit wordt dan een multi cache over een provincie of over het hele land. De plaatsen van de cache worden bij het loggen uitgelegd en moeten op zich bijzonder zijn. Lijkt het wat of wordt het wel erg ver rijden? Paul
Crow & Éowyn Geplaatst 11 september 2004 Geplaatst 11 september 2004 Het idee is leuk alleen zijn er al een paar van zulke caches geweest die allemaal zijn gestrand omdat men het te ver rijden vond. Als je het mogelijk zou maken dat de punten worden meegepakt in een cache ronde dus door bv je punt tussen een paar caches in te plaatsne heb je maybe meer kans van slagen. Suc7
thex Geplaatst 11 september 2004 Geplaatst 11 september 2004 Doen, neem zuid holland maar als startpunt.
barny Geplaatst 12 september 2004 Geplaatst 12 september 2004 Doen, neem zuid holland maar als startpunt. Okee dan, en het midden als end zeker
Aanbevolen berichten