Spring naar bijdragen

Topografische kaarten België


Split-Second

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik weet niet of iemand mij kan helpen maar ik ben op zoek naar topografische kaarten van België (op CD-rom, of DVD) op schaal 1:25000.

Die van 1:50000 heb ik al zien liggen in de winkel maar vind deze schaal te groot om deftig te kunnen werken met OziExplorerCE.

De Topo kaarten van NL zijn wel te verkrijgen op schaal 1:25000. (veel overzichtelijker vind ik)

Kan iemand mij helpen AUB ? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi,

 

Ik weet niet of iemand mij kan helpen maar ik ben op zoek naar topografische kaarten van België (op CD-rom, of DVD) op schaal 1:25000.

Die van 1:50000 heb ik al zien liggen in de winkel maar vind deze schaal te groot om deftig te kunnen werken met OziExplorerCE.

De Topo kaarten van NL zijn wel te verkrijgen op schaal 1:25000. (veel overzichtelijker vind ik)

Kan iemand mij helpen AUB ?  ;)

Je wil natuurlijk weten waar je dit legaal kan kopen neem ik aan?

Anders ben ik bang dat het je laatste post wordt, dit is nogal een heet onderwerp ;) .

Je bent hier in een split second gedist als je om niet legale kopietjes vraagt, dus pas maar op ;) .

 

 

Succes, en wees voorzichtig met verdere vragen over dit onderwerp.

 

Locutus

bewerkt door dutch-locutus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus voor je conclusies trekt... ;)

;):o:o

 

En ik waarschuwde alleen maar (goed bedoeld) voordat je mischien onbedoeld de verboden vraag stelde in een volgende reactie, dus bedankt voor de ;) .

 

Geheel toevallig is er de afgelopen weken hier veel te doen geweest, en hebben een aantal leden stevige waarschuwingen gekregen. Iets wat een nieuwkomer waarschijnlijk niet weet, vandaar.

 

Evengoend nogmaals succes met het zoeken naar je kaarten.

 

Locutus

bewerkt door dutch-locutus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...