Split-Second Geplaatst 7 september 2004 Share Geplaatst 7 september 2004 Hoi, Ik weet niet of iemand mij kan helpen maar ik ben op zoek naar topografische kaarten van België (op CD-rom, of DVD) op schaal 1:25000. Die van 1:50000 heb ik al zien liggen in de winkel maar vind deze schaal te groot om deftig te kunnen werken met OziExplorerCE. De Topo kaarten van NL zijn wel te verkrijgen op schaal 1:25000. (veel overzichtelijker vind ik) Kan iemand mij helpen AUB ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cvcaelen Geplaatst 8 september 2004 Share Geplaatst 8 september 2004 Hoi, http://www.ngi.be/NL/NL1-10.shtm zoals je ziet zijn er enkel elektronische kaarten op schaal 1/50.000 te krijgen Christiaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutch-locutus Geplaatst 8 september 2004 Share Geplaatst 8 september 2004 (bewerkt) Hoi, Ik weet niet of iemand mij kan helpen maar ik ben op zoek naar topografische kaarten van België (op CD-rom, of DVD) op schaal 1:25000. Die van 1:50000 heb ik al zien liggen in de winkel maar vind deze schaal te groot om deftig te kunnen werken met OziExplorerCE. De Topo kaarten van NL zijn wel te verkrijgen op schaal 1:25000. (veel overzichtelijker vind ik) Kan iemand mij helpen AUB ? Je wil natuurlijk weten waar je dit legaal kan kopen neem ik aan? Anders ben ik bang dat het je laatste post wordt, dit is nogal een heet onderwerp . Je bent hier in een split second gedist als je om niet legale kopietjes vraagt, dus pas maar op . Succes, en wees voorzichtig met verdere vragen over dit onderwerp. Locutus 8 september 2004 bewerkt door dutch-locutus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Split-Second Geplaatst 8 september 2004 Auteur Share Geplaatst 8 september 2004 Wie spreekt er hier over illegale kopies ??? Ik wou gewoon weten of ik die kaarten ergens in de handel kan verkrijgen. Heb bij ons in de Adventure store gaan kijken maar daar hadden ze alleen die van 1:50000. Dus voor je conclusies trekt... Toch bedankt cvcaelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutch-locutus Geplaatst 8 september 2004 Share Geplaatst 8 september 2004 (bewerkt) Dus voor je conclusies trekt... En ik waarschuwde alleen maar (goed bedoeld) voordat je mischien onbedoeld de verboden vraag stelde in een volgende reactie, dus bedankt voor de . Geheel toevallig is er de afgelopen weken hier veel te doen geweest, en hebben een aantal leden stevige waarschuwingen gekregen. Iets wat een nieuwkomer waarschijnlijk niet weet, vandaar. Evengoend nogmaals succes met het zoeken naar je kaarten. Locutus 8 september 2004 bewerkt door dutch-locutus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 8 september 2004 Share Geplaatst 8 september 2004 << Klik >> Op deze link (even aanklikken), staat wel een topo map voor belgie maar ik kan niet vinden of het een 1:25000 kaart is? Moet je even informeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brood Geplaatst 8 september 2004 Share Geplaatst 8 september 2004 En als je die link volgt kom je bij de MapSource compatibele Topo van Belgie die wordt uitgegeven door Formar, de Belgische Garmin distributeur. Effe kijken, staat ook in de Sailtron prijslijst a 99 euri. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Split-Second Geplaatst 8 september 2004 Auteur Share Geplaatst 8 september 2004 ik wil helemaal niemand op de tenen trappen hoor, ben hier maar juist nieuw en ben juist gestart met GeoCaching. Ik vroeg gewoon om wat tips meer niet, dus sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 8 september 2004 Share Geplaatst 8 september 2004 Ach geen sorry.... lees eerst de forum regels door. En zoals gezegd is het onderwerp software is de afgelopen weken nogal hot geweest. Suc6 verder !!!!! En happppyyyyy.... caching Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden