Spring naar bijdragen

Ik kan een specifieke cache niet vinden op de kaart?


Team Knorrie

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Kan het kloppen dat niet alle caches via de puntjes in het scherm van de cachekaarten te vinden zijn?

 

Heb namelijk via via de Vuursche Cache (GC8C9) gevonden, echter na alle puntjes (geel, groen, noem maar op) aangeklikt te hebben, staat deze niet op de "begin" kaart.... Of ik heb een brilletje nodig of het kan kloppen...

 

Gewoon even een vraagje om het te weten hoor.

 

(deze ligt tussen Hilversum - Soest)

 

Groetjes,

Petra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kan het kloppen dat niet alle caches via de puntjes in het scherm van de cachekaarten te vinden zijn?

 

Heb namelijk via via de Vuursche Cache (GC8C9) gevonden, echter na alle puntjes (geel, groen, noem maar op) aangeklikt te hebben, staat deze niet op de "begin" kaart.... Of ik heb een brilletje nodig of het kan kloppen...

Petra,

 

Ik heb even een check gedaan. En het is een lastige. Ik ben via de normale kaart ingezoomd naar Hilversum. Ik heb daar in de code van de pagina gezocht naar GC8C9. Daar staat hij. Vervolgens op de kaart gekeken en kon hem niet vinden.

 

Wat blijkt. Een hitchicker "Cow's Picture Trip" zit in de "Vuurscshe cache" en die dekt de cache zelf helemaal af.

Hij is er dus wel, maar je ziet hem niet. Hopen dat de hitchiker weer snel verder gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...