Team Knorrie Geplaatst 7 september 2004 Share Geplaatst 7 september 2004 Hallo, Kan het kloppen dat niet alle caches via de puntjes in het scherm van de cachekaarten te vinden zijn? Heb namelijk via via de Vuursche Cache (GC8C9) gevonden, echter na alle puntjes (geel, groen, noem maar op) aangeklikt te hebben, staat deze niet op de "begin" kaart.... Of ik heb een brilletje nodig of het kan kloppen... Gewoon even een vraagje om het te weten hoor. (deze ligt tussen Hilversum - Soest) Groetjes, Petra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walibi Geplaatst 7 september 2004 Share Geplaatst 7 september 2004 Zelfde start coordinaat als GC4B53 Cow's picture-trip en dan krijg je maar één beschrijving (van de nieuwste cache geloof ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 7 september 2004 Share Geplaatst 7 september 2004 Kan het kloppen dat niet alle caches via de puntjes in het scherm van de cachekaarten te vinden zijn? Heb namelijk via via de Vuursche Cache (GC8C9) gevonden, echter na alle puntjes (geel, groen, noem maar op) aangeklikt te hebben, staat deze niet op de "begin" kaart.... Of ik heb een brilletje nodig of het kan kloppen... Petra, Ik heb even een check gedaan. En het is een lastige. Ik ben via de normale kaart ingezoomd naar Hilversum. Ik heb daar in de code van de pagina gezocht naar GC8C9. Daar staat hij. Vervolgens op de kaart gekeken en kon hem niet vinden. Wat blijkt. Een hitchicker "Cow's Picture Trip" zit in de "Vuurscshe cache" en die dekt de cache zelf helemaal af. Hij is er dus wel, maar je ziet hem niet. Hopen dat de hitchiker weer snel verder gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 7 september 2004 Share Geplaatst 7 september 2004 De puntjes daarzo liggen te dicht op elkaar, ze schuiven over elkaar heen. Vuursche Cache <---- klik. Wat ik doe als ik hem niet meteen kan vinden maar weet waar ongeveer, klik ik op een puntje waarvan ik denk dat moet er vlak bij liggen en dan klik ik op all nearby caches. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Knorrie Geplaatst 8 september 2004 Auteur Share Geplaatst 8 september 2004 Dank allen voor deze reacties.... Weer wat geleerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden