Spring naar bijdragen

De site ziet er alweer raar uit


Aanbevolen berichten

De meesten van jullie zal het hopelijk niet opvallen dat ik "on the fly" bezig ben de site opbouw te veranderen. :D

 

Om het onderhoud terug te dringen ben ik bezig om op grote schaal de "oude html" te vervangen door "nieuwe style sheets". Op zich hebben jullie als bezoekers daar helemaal geen last van. Als het goed gaat blijft alles er uitzien zoals het was. Maar... (en maar is Nee ;) )

 

Die style sheets nestelen zich in de cache van je browser. Dat is reuze handig, omdat dan de pagina's maximaal snel laden. Dat is ook reuze onhandig, omdat het dan mogelijk is dat de "oude style sheet" nog in je cache zit, terwijl de pagina al uitgaat van een nieuwe.

 

Ik probeer dat probleem voor te zijn door de aanpassingen op een pagina pas een dag later live te geven. Maar het kan zijn dat de style sheets dan nog steeds in je cache zitten. Het gevolg daarvan is dat "opeens" er iets "raar" uitziet. :thumbup:

 

Het geven van een reload op je browser zal het probleem oplossen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik hoop dat je ook rekening houdt met de mensen die geen internetexplorer gebruiken.

 

Enne nestelen in mijn cache. hmmm mijn browser gooit iedere dag zijn cache leeg wat nu?  :blink:

Ja zeker, mensen zoals ik bijvoorbeeld. :dribble: Ik gebruik Safari.

 

 

Enne nestelen in mijn cache. hmmm mijn browser gooit iedere dag zijn cache leeg wat nu?  :lol1:

Juist dan gaat het vanzelf goed. Dus geen probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...