franske Geplaatst 30 augustus 2004 Geplaatst 30 augustus 2004 hallo.....allemaal ik ben nieuw op deze site en probeer me wat te orienteren. nu zoek ik om te beginnen de wereld kaart of de kaart van europa met de geocache's erop! ik weet dat hij eris maar kan hem niet vinden. wie kan me daar bij helpen. bvd.....franske
Quaerens Geplaatst 30 augustus 2004 Geplaatst 30 augustus 2004 Zie map van .com of beter en meer (ook caches van andere sites): Buxly's geocaching waypoint
Nico Bartels Geplaatst 1 september 2004 Geplaatst 1 september 2004 of beter en meer (ook caches van andere sites): Buxly's geocaching waypoint Kijk, da's nog eens een handige site. Die ga ik gebruiken voor m'n vakanties.. Meteen opgeslagen in mijn bookmarks. Nico.
Gast De Zoekende Geplaatst 1 september 2004 Geplaatst 1 september 2004 of beter en meer (ook caches van andere sites): Buxly's geocaching waypoint Kijk, da's nog eens een handige site. Die ga ik gebruiken voor m'n vakanties.. Meteen opgeslagen in mijn bookmarks. Nico. Ja op geocaching.com stan heel weinig franse caches, maar toch zijn er veel meer. Chauvinisme lijkt me
Reintje de Vos † Geplaatst 1 september 2004 Geplaatst 1 september 2004 Ik neem aan dat je weet dat op deze pagina de caches in de benelux staan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden