Spring naar bijdragen

Visitekaartje Geocaching


Radio749

Aanbevolen berichten

Wie weet is het een idee om eens een soort visitekaartje te laten maken waarop het logo van Geocaching staat en daarbij ook natuurlijk de url.

Dit zou kunnen worden uitgebreid met wat persoonlijke gegevens (gebruikersnaam, e-mail, coördinaten, teamnaam) zodat je de kaartjes kan uitwisselen.

Ik denk bijvoorbeeld aan een mede zoeker die je tegenkomt als je teleurgesteld naar huis gaat, dan geef je hem het kaartje met de mededeling "laat even weten of jij hem wel hebt gevonden:" Of aan geïnteresseerde die jou zien rond lopen met zo'n GPS en eigenlijk wel wat meer informatie willen.

 

Natuurlijk is een dergelijk kaartje snel gemaakt op de computer, maar ik denk niet dat we zonder toestemming zomaar het logo mogen gebruiken van Geocaching.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Geen probleem hoor.

 

Ik gebruik ze in papierformaat en in een soort rubberformaat. De laatste is dus flexibel en magnetisch. Staat zo leuk op de koelkast :ph34r: Die rubberachtige zijn het kostbaarst ;) Ongeveer een euro per stuk.

 

Verder hebben vele cachers al stickers met dezelfde info.

 

GRTZ

 

Kruimel

 

dauwtrappers-normaal.jpg

 

Dauwtrappers%20sticker.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op www.gratiz.nl bevindt zich een link, waar je 250 full color hele echte, en gratiz visitekaartjes zelf kunt samenstellen.

Dat lijkt inderdaad gratis (zijn wij Hollanders gek op!) maar aan het einde van de rit (bestelling) moet je best nog veel verzendkosten betalen en staat er achterop je kaartje reclame.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat je wel kan doen is een kaartje samenstellen, dan het plaatje downloaden en dat printen op je eigen printer....je kunt dat dan ook nog op kaartjespapier doen en dan ben je helemaal de man.....

klaar is klara...

 

Groeten remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op www.gratiz.nl bevindt zich een link, waar je 250 full color hele echte, en gratiz visitekaartjes zelf kunt samenstellen.

 

Gr.M.

En daar komen die van mij ook vandaan ;) Alleen heb ik geen reclame, wel glans en het icoontje van geocaching.com geupped. Je moet dan ook nog de btw en de verzendkosten niet vergeten.

 

En die kaartjes met magneet is echt top. Je kunt ze opvouwen en als je ze open vouwt, zijn ze weer glad ;)

 

"Veel" verzendkosten val wel mee. 5,95 als je het binnen 2 weken wilt hebben, 3,95 als het ook 3 weken mag duren. En het komt dan vanuit Zweden via luchtpost naar je toe :ph34r:

Wil je geen reclame er achterop kost het 4,95

 

Met of zonder glans, is ook een optie. Net zoals wel of geen plaatje uppen.

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...