Spring naar bijdragen

Wisselen van Google account


debke8

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb de premium versie gekocht alleen is er denk ik iets mis gegaan met het Google account. Op 1 of andere manier zegt ie telkens als ik op premium druk? Je hent al premium accoubt maar wissel van Google account om door te gaan. Alleen ik heb geen idee hoe ik in die app van Google account moet wisselen. Kan iemand mij daarbij helpen aub? Ik hoop zo dat het lukt anders ben ik mijn geld kwijt zonder dat ik dus kan inloggen op premium.. :-((

groetjes Debbie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Goedemorgen Debbie,

Ik raad je aan om hierover even contact op te nemen met de helpdesk van Geocaching.com. Je kunt die vinden via deze link: https://www.geocaching.com/help/index.php?pg=request
Zij kunnen je vast en zeker verder helpen hiermee.

Hoewel ze in de VS zitten kun je ze gewoon benaderen in de Nederlandse taal. Ze maken gebruik van vertaalprogramma's e.d. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervelend Debbie.
Maar bedoelen ze misschien dat je niet met je Google account, maar met je Geocaching gebruikersnaam + wachtwoord in moet loggen? Dus uitloggen in de app (via knop 'Profiel') en dan opnieuw inloggen met de knop "Inloggen"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar kun je dan nu nog geen gebruik maken van de PM-features? Want op grond van bovenstaand bericht zou je denken van wel.

Mogelijk bedoelen ze met de melding dat je op dit Google account geen PM-lid meer kunt worden, omdat je dat al bent? 

Mogelijk is er ook in de app-cache iets niet goed. Om dat te testen zou je de app eens van je telefoon kunnen verwijderen, vervolgens de telefoon opnieuw opstarten en de Geocaching app opnieuw installeren en dan kijken of je de PM-features wel hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net even geprobeerd maar helaas. Deze telefoon is van iemand anders geweest dus ik ben bang dat ik op dat Google account geregistreerd heb op 1 of andere manier.  Dus daar kan ik me ook niet mee aanmelden. Mijn Google play tegoed is wel weg dus ik heb m sowieso aangeschaft alleen denk ik dus op het verkeerde Google account waardoor ik nu geen gebruik kan maken van PM. Ben bang dat als ik nog wil ik toch echt opnieuw 40 euro kwijt ben.... super bedankt voor je hulp zover!🙏🏻

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou toch weer even contact opnemen met de helpdesk van Geocaching.com, en gewoon helemaal uitleggen hoe e.e.a. zit en hoe het mogelijk mis is gegaan. Vervolgens vraag je ze of ze je uit de problemen kunnen helpen.
Onze ervaring is dat ze heel schappelijk reageren bij problemen. Desnoods zouden ze het teveel betaalde bedrag terug kunnen betalen. 

Gewoon vragen: nee heb je, en ja kun je krijgen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...