Spring naar bijdragen

Premium lid worden


ElRo1911

Aanbevolen berichten

Even een vraagje van een beginnende Geocacher 

Ik wil Premium account aanschaffen hoe gaat dit in zijn werk?

Ik wil dit doen via de website zetten ze hem dan automatisch om naar premium of moet je dit dan zelf doen via .... code of e-mail ?

het is mij niet helemaal duidelijk.

zag wel dat je het via diverse webwinkels kan doen maar in deze duurdere tijden scheelt het best wel om

het via de officiële website te doen.

iemand die mij wat uitleg kan wil geven?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo ElRo1911,

Welkom op het forum!
Het PM lidmaatschap is inderdaad wat duurder als je hem in een webshop koopt. Zij berekenen een kleine marge.

Het klopt ook dat het omzetten automatisch gaat als je het PM lidmaatschap via de website van .com regelt en de betaling (gaat via creditcard) verwerkt is. Er is verder geen code of e-mail vereist.

Voor geocachers die niet over een creditkaart beschikken kan aankoop via een webshop weer handig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Peetee:

Hallo ElRo1911,

Welkom op het forum!
Het PM lidmaatschap is inderdaad wat duurder als je hem in een webshop koopt. Zij berekenen een kleine marge.

Het klopt ook dat het omzetten automatisch gaat als je het PM lidmaatschap via de website van .com regelt en de betaling (gaat via creditcard) verwerkt is. Er is verder geen code of e-mail vereist.

Voor geocachers die niet over een creditkaart beschikken kan aankoop via een webshop weer handig zijn.

Bedankt voor je bericht. Ga eens kijken of het wat is om Premium lid te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je er nog niet helemaal zeker van bent: in het verleden kon je via de helpdesk van .com een kortdurende proefversie (gratis PM-lidmaatschap voor 7 dagen) aanvragen. Dat aanvragen ging dan via de helpdesk van .com, die je kunt benaderen op https://www.geocaching.com/help
Je kunt dat gewoon in het Nederlands doen; ze maken gebruik van vertaalprogramma's. Voorwaarde voor een proefabonnement is dat je deze nog niet eerder hebt gehad.

Kijk maar eens naar dit bericht: 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...