Spring naar bijdragen

Jigidi Puzzel in nieuwe cache, link werkt niet.


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb voor het eerst een cache gemaakt. Daarvoor heb ik van een (zelfgenomen) foto op Jigidi een klein puzzeltje gemaakt. De foto is geupload naar geocaching.com. Ik heb via het aanmeldformulier Nieuwe cache de link van de foto aan de puzzelstukjes gekoppeld (op de Jigidi site). Als ik op de foto van de cachepagina klik, word ik doorgelinkt naar de afgemaakte puzzel (met een pop-up van de exacte coördinaten). Dat is niet de bedoeling. Hoe kan ik de link naar de puzzelstukjes pagina laten verwijzen? Zodat men eerst het puzzeltje op moet lossen en dan pas het pop up venster te zien krijgt.

Wie weet de oplossing?

Groetjes, Miza

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zeer waarschijnlijk komt dat omdat je zelf de puzzel al hebt gemaakt, en ingelogd bent bij jigidi. Die gaat dan gewoon verder waar jij gebleven bent: dus met een opgeloste puzzel.

Als je linkje iets is als: https://www.jigidi.com/solve/abc1234 dan is de link gewoon goed, en zullen andere niet de opgeloste puzzel zien.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel kalkendotters, dit blijkt inderdaad de reden te zijn. Als ik vanaf mijn telefoon naar de cachepagina ga, en niet ingelogd ben bij  Jigidi, moet ik eerst de puzzel oplossen en krijg dan de cachecoördinaten. Precies wat de bedoeling is.

Super bedankt. Ik kan weer verder.

Groetjes,  Miza

bewerkt door Miza
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...