Spring naar bijdragen

Labcache heeft apart symbool en wordt niet in profiel meegenomen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

1e opmerking:
Heb begin oktober mijn 2e Labcache geplaatst.
Als ik met de Labcache app kijk zie ik echter dat mijn Labcache een vreemd symbool laat zien.
Is dit omdat het mijn Labcache is ??
Mijn eerste Labcache heb ik zelf gelopen (stond dus niet in test mode, had dus iets niet goed staan) en zie ik dus als voltooid met het V-vinkje.

2e opmerking:
het lijkt er ook op dat deze Labcache niet wordt meegenomen in mijn profiel overzicht vwb verstopte caches:
Ik had tot oktober 1 Lab cache (5 punten) en 6 andere caches geplaatst dus gaf mijn profiel 11 verstopte caches aan.
Dat getal is niet aangepast sinds ik mijn 2e Labcache begin oktober heb geplaatst.

2021-12-08 15.12.05.jpg

Geplaatst

Vreemde is dat ik niemand een linkje heb gestuurd en hij toch al meer dan 20 keer is volbracht.
Volgens mij is bij anderen het icoontje wel gewoon groen

Geplaatst

Ja, dat klopt. Dat is bij ook bij mij het geval: gewoon groen.

Maar kan het zijn dat jouw testversie (de grijze) bij jou precies voor de groene staat (dus voor jou onzichtbaar)?

Geplaatst (bewerkt)

Dat zal het dan waarschijnlijk wel zijn. Bedankt.

Blijft mijn 2e vraag nog staan: waarom deze Labcache niet wordt meegenomen in mijn profiel overzicht vwb verstopte caches

bewerkt door Xienix
Geplaatst

Staat je testversie nog aan? Trek deze dan in.

Daarna in de app de lijstweergave opvragen (in jouw geposte screenshot rechtsboven te zien, drie rondjes en streepjes rechts van je naam). Vanuit de lijstweergave kan je je testversie wegswipen. Ik weet alleen even niet meer of dat naar links of rechts is of dat niets uitmaakt.

• Dank 1
Geplaatst

Dat was het: hier zag ik inderdaad nog de "test versie" staan naast de "normale versie" staan. Test versie naar links geswiped en nu is mijn icoontje ook groen

• Leuk 1
Geplaatst

Mooi dat het heeft gewerkt!

Die issue met het totaal aantal caches kan ik ook niet verklaren. Misschien kan je dat beter op het forum van .com vragen, daar kijken ook mensen van Groundspeak mee.

Geplaatst

V.w.b. issue met totaal aantal caches.
Gemeld als bug bij HQ.

Antwoord:
Thank you for contacting Geocaching HQ.
We are aware of the incorrect cache hide count on personal profile. We apologize for the inconvenience and hope to get this issue resolved soon.

Dus hopelijk is dit binnenkort opgelost ;-)

• Leuk 1
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...