Zeukerke Geplaatst 18 augustus 2021 Geplaatst 18 augustus 2021 Wie kan me hier uitleggen hoe ik een Wherigo op mijn telefoon kan zetten. Aub stap voor stap. Ik probeer het al heel lang, maar begrijp niet hoe. Ik heb de Wherigo app op de telefoon. En nu???? Ik wil het zo graag leren. Ben 73 jaar dus ben hier niet mee opgegroeid, maar een fijne vrijetijdsbesteding. Wie wil moeite nemen om het mij uit te leggen. Dank. Geocacher: Zeukerke.
Peetee Geplaatst 18 augustus 2021 Geplaatst 18 augustus 2021 Welkom op het forum Zeukerke, Misschien kun je nog even aangeven wat voor telefoon je hebt (Android/Iphone) en welke Wherigo app je op je telefoon geïnstalleerd hebt. Dat kan medecachers helpen jou te helpen.
Bandiet Geplaatst 20 augustus 2021 Geplaatst 20 augustus 2021 (bewerkt) Op 18-8-2021 om 20:27 zei Zeukerke: Wie kan me hier uitleggen hoe ik een Wherigo op mijn telefoon kan zetten. Aub stap voor stap. Ik probeer het al heel lang, maar begrijp niet hoe. Ik heb de Wherigo app op de telefoon. --- @Zeukerke Ik zal een poging wagen. Ik heb het zelf 2 weken geleden gedaan i.v.m. cachen tijdens de vakantie. Heb het dus redelijk helder denk ik. Ik heb het toen als volgt gedaan: 1. Ik had al de officiële geocaching-app op mijn mobiel geïnstalleerd. Ik heb toen ook de Wherigo-app geïnstalleerd. 2. In de geocaching-app ben ik naar de wherigo-cache-pagina gegaan. 3. In de beschrijving stond ergens "klik hier". Ik heb daar op geklikt. De wherigo-cartridge werd daarna op mijn mobiel gedownload. 4. Toen ik de wherigo wilde lopen, heb ik de Wherigo-app op mijn mobiel gestart. 5. In de app op "Start" klikken. 6. Klik op de Wherigo die je wilt doen. Vervolgens is het een kwestie van de aanwijzingen in het spel volgen. TIP: Sla regelmatig het spel op. Ik was dit vergeten en op een gegeven liep de wherigo vast. Omdat ik het spel niet had opgeslagen, kon ik niet een backup terugzetten. We hebben er toen maar voor gekozen om niet helemaal bij het begin te beginnen en maar gewoon te stoppen. Onbevredigend was het wel. 20 augustus 2021 bewerkt door Bandiet
Aanbevolen berichten