Askikker Geplaatst 28 juli 2021 Geplaatst 28 juli 2021 Ik had voorheen de 600 serie, en daar kon je tussen verticaal, horizontaal of automatisch switchen kiezen voor je scherm. Ik wil alleen een staand (verticaal beeld) hebben; makkelijk in te stellen in deze serie. Met de 700 serie heb ik die keuze niet, en gaat ie automatisch staand of liggen. Daardoor is het toestel totaal onbruikbaar op de motor; hij blijft maar naar liggend switchen, waardoor de pijl en de route constant verkeerd staan. Als je gewoon loopt gelukkig iets minder, maar ik vind t onwerkbaar. In het ''presentatie'' menu valt dit met deze serie niet uit te schakelen, is er misschien een andere optie?
kalkendotters Geplaatst 28 juli 2021 Geplaatst 28 juli 2021 (bewerkt) Toch is die optie er ook gewoon op de 700 http://www.gpsrchive.com/Oregon 7x0/ setup, display, orientation lock 28 juli 2021 bewerkt door kalkendotters
Askikker Geplaatst 28 juli 2021 Auteur Geplaatst 28 juli 2021 Ja, inderdaad. Na lang zoeken zit die functie gewoon waar ie op de 600 ook zit, bedankt! -setup -scherm -orientatievergrendeling Ik kwam in de war omdat er verderop die functie voor links of rechts in liggende toestand is toegevoegd. Maar die doet (althans voor mij) dus niet ter zake. Het toestel was voor mij totaal onbruikbaar, we gaan verder!
Aanbevolen berichten