cmus Geplaatst 27 juli 2021 Geplaatst 27 juli 2021 Hallo, ik heb al een zoek opdracht gegeven op het forum maar ben nog niet tot een goed e oplossing gekomen. Het probleem dat ik op mijn Oregon 700 heb is dat ik een tijd geleden een lijst met caches op de GPS gezet heb en daarvan ook een behoorlijk aantal als gevonden hebben gezet op de GPS. Als ik nu ga kijken zie ik nog altijd al deze caches staan, dus ook de caches die we gevonden hebben. Via de verkenner heb op de GPS en de SD-kaart de GPX file verwijderd maar dit heeft geen resultaat. Waar moet ik nog zoeken, heb al een paar mogelijkheden geprobeerd maar krijg dan telkens dat ik mijn toestel moet registreren dus heb dat maar weer snel terug gezet. Als ik mijn toestel aansluit en basecamp open dan zie ik mijn toestel en de SD-kaart maar op beide geen caches die dan in basecamp zichtbaar worden.
kalkendotters Geplaatst 27 juli 2021 Geplaatst 27 juli 2021 Hoe heb je ze op de Oregon gezet ? Via een GPX file: dan de GPX files (alle) veriwjderen uit de map \Garmin\GPX Via een GGZ file: dan de files uit de map \Garmin\GGZ verwijderen Via GeocachingLive: op e GPS, via setup, Geocaching, Geocaching Live, Wis Live gegevens 1
Appie uit Delft Geplaatst 27 juli 2021 Geplaatst 27 juli 2021 Het progje JaVaWa gebruiken. Groetjes van Appie uit Delft.
cmus Geplaatst 27 juli 2021 Auteur Geplaatst 27 juli 2021 Hallo Kalkendotters, ik zet ze bijna altijd via een gemaakte lijst op gecaching.com op mijn gps. Met een zoekopdracht op mijn gps en sd kaart vind ik geen gpx file. Bij het zoeken had ik ook wat gezien over de GGZ file, deze heb ik verwijderd maar als ik dan mijn gps weer opstart krijg ik de melding dat ik mijn toestel moet registreren.
cmus Geplaatst 27 juli 2021 Auteur Geplaatst 27 juli 2021 3 minuten geleden zei Appie uit Delft: Het progje JaVaWa gebruiken. Groetjes van Appie uit Delft. Dit heb ook geprobeerd maar hier lukt het mij ook niet
kalkendotters Geplaatst 27 juli 2021 Geplaatst 27 juli 2021 5 minuten geleden zei cmus: als ik dan mijn gps weer opstart krijg ik de melding dat ik mijn toestel moet registreren. Krijg je die melding op het toestel ? Wat is die melding exact ?
cmus Geplaatst 27 juli 2021 Auteur Geplaatst 27 juli 2021 Zojuist zei kalkendotters: Krijg je die melding op het toestel ? Wat is die melding exact ? De melding die ik krijg is : Krijg toegang tot live geocach-informatie door toestel te registreren op geocaching.com. Selecteer Registreer toestel hieronder en start registratie.
kalkendotters Geplaatst 27 juli 2021 Geplaatst 27 juli 2021 Gewoon overslaan. Deze melding is niet het gevolg van het wissen van de GGZ bestanden. Mogelijk dat de interne database van de GPS van slag is. Deze kun je wissen door alle bestanden in de map \Garmin\SQL te wissen. Dit zorgt er wel voor dat ook je waypoints verdwijnen, dus bewaar die als je ze wilt houden. Na de volgende opstart zal de GPS zelf weer alle kaarten zoeken, en alle GPX/GGZ bestanden inlezen.
kalkendotters Geplaatst 27 juli 2021 Geplaatst 27 juli 2021 Overigens kun je op de site http://www.gpsrchive.com/Oregon 7x0/ veel informatie vinden over de Oregon GPS
cmus Geplaatst 27 juli 2021 Auteur Geplaatst 27 juli 2021 Ik heb nu even vlug 1 cache geladen en als nu de gps opnieuw gestart wordt krijg ik geen melding meer en zie bij de caches alleen maar die ene cache die ik zojuist geladen heb. Ik wil jullie hartelijk bedanken voor de hulp. Heb de uitleg ook direct even opgeslagen zodat ik het niet meer kan vergeten. Bedankt, Team Cmus, Clemens Moet ik nog iets doen om deze topic te sluiten? 1
cmus Geplaatst 27 juli 2021 Auteur Geplaatst 27 juli 2021 4 minuten geleden zei kalkendotters: Overigens kun je op de site http://www.gpsrchive.com/Oregon 7x0/ veel informatie vinden over de Oregon GPS Ga hier zeker even kijken, BEDANKT
Aanbevolen berichten