Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ben overgestapt van de inmiddels verouderde Monterra naar de nieuwe Montana 700. Opzich prima toestel, mooi scherm en redelijk wat sneller als de Monterra.

Wat ik nogal lastig vind dat ik eerst naar een cache moet navigeren om hem te kunnen loggen, activiteiten of een hint te kunnen zien. Eigenlijk wil ik dus zonder een route te plannen naar een cache lopen en gewoon de hint of de activiteiten zien.

Met de monterra was dit gewoon mogelijk. Is hier een andere manier voor of is het gewoon niet mogelijk met de 700?

• 1 month later...
Geplaatst

Klopt. Ik had deze instructievideo gevonden. Bij mijn huidige O700 werkt het op dezelfde manier. Eerst de cache selecteren en dan kun je de inhoud bekijken.

Geplaatst

Inderdaad. Volgens betrouwbare bronnen is het ook alleen maar bij de Monterra mogelijk om zonder een route te activeren de cache volledig te bekijken.

Prima toestel hoor die Montana 700, ben er heel blij mee, maar dat vind ik wel een klein minpuntje.

Geplaatst

Weet jij toevallig of er al een RAM Cradle te koop is voor de Garmin Montana 700? Ik heb nu de houder met de Cradle voor de Oregon 700 op de fiets gemonteerd zitten. Het lijkt me dat ik die toch simpel moet kunnen vervangen voor een Cradle voor de M700.

Geplaatst

Deze Cradle past niet. Op het stuur van mijn fiets zit ook nog een RAM mount met rubber ball en een lange dubbele Socket Arm. De Cradle mopet dus aan de soccket arm.

Geplaatst (bewerkt)

Klopt, je moet er nog een adapter bij halen. Volgens mij is het een RAM-B-347U, die past op de Cradle en ook op de lange dubbele Socket Arm.

IMG_6797.JPG

IMG_6798.JPG

bewerkt door TheWorker
  • Leuk 1
Geplaatst

Heb de Montana voornamelijk op de motor en nog niet in de regen gereden :D.

Je hebt 3 instel mogelijkheden bij de Montana m.b.t gevoeligheid van het touchscreen.

- regen

- normaal

- handschoen

Zodra ik het één en ander heb kunnen testen dan zal ik het hier plaatsen.

• 3 weeks later...
Geplaatst
Op 28-7-2021 om 21:00 zei TheWorker:

Inderdaad. Volgens betrouwbare bronnen is het ook alleen maar bij de Monterra mogelijk om zonder een route te activeren de cache volledig te bekijken.

Prima toestel hoor die Montana 700, ben er heel blij mee, maar dat vind ik wel een klein minpuntje.

Hier ben ik het denk ik niet helemaal mee eens. Heb hem pas in huis de Montana 700 en heb als profiel Geocaching geselecteerd. Op de live instelling een cache in de buurt uitgezocht. Als ik die dan selecteer met ga en dan het boven linkse pijltje aantik kan ik alles zien en ben nog steeds thuis dus niet in de buurt. Kan dus wel.

Geplaatst

Je kan dan alleen de cachebeschrijving zien. Voor de hint, logjes en de mogelijkheid om te loggen moet je toch echt een route activeren.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...