Spring naar bijdragen

Tekst bij Waypoint verdwijnt in iPhone


RoRa1521

Aanbevolen berichten

Wanneer we een multicache doen dan staat er vaak bij Waypoints een tekst zoals ‘A= de letterwaarde van ...’ Wanneer ik een WP aanklik voor navigatie dan verdwijnt die tekst bij mij (ik gebruik iPhone) terwijl de tekst bij de Android van mijn man wel blijft staan.... herkent iemand dit fenomeen? Hoe is dit op te lossen? 
Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Goedemorgen RoRa1521,

Welkom op het forum!
Gezien het gebrek aan reacties op jouw vraag wordt het probleem dat jij met de geocaching app hebt kennelijk niet echt herkend. Ik heb zelf geen iPhone en kan het dus niet testen. Maar heb je de app al eens gedeïnstalleerd en daarna opnieuw geïnstalleerd? Soms lost dat problemen met apps op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Peetee, bedankt voor je reactie. 
Ik heb dat inderdaad al geprobeerd. Het is heel raar. Zodra ik bij een WP navigatie aanklik zie ik de tekst verdwijnen en krijg het met geen mogelijkheid terug... bizar. Ik blijf ondertussen wel van alles proberen, hopelijk komt het op den duur wel goed. Of als iemand anders het probleem toch nog herkent krijg ik de oplossing....

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hoi,

Ik heb hetzelfde hoor. Heb ook een iPhone.

In eerste instantie zie je idd alle tekst staan maar als je dan op het pijltje drukt om naar het punt te navigeren Kun je niet meer lezen wat er bij het betreffende punt moet gebeuren. Ik vind dit ook erg irritant. Je moet dan steeds terug. Zou het ook graag anders zien.

Roos (klaproos kaatje)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, hier hetzelfde probleem, iPhone 11, laatste updates van telefoon en app. De tekst is niet meer terug te krijgen. Je moet dan naar de uitgebreide beschrijving op de 'hoofdpagina' om de vragen alsnog te kunnen lezen. Erg omslachtig inderdaad. 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...