steiger5 Geplaatst 26 december 2020 Geplaatst 26 december 2020 (bewerkt) Heb net een Oregon 700 gekocht, maar kan daar tijdens het zoeken naar een geocache niet de functie 'Volgend stadium' vinden, wat ik veel gebruikte op mijn oude 550T. Weet iemand waar die functie zit? 26 december 2020 bewerkt door steiger5 te weinig informatie
kalkendotters Geplaatst 26 december 2020 Geplaatst 26 december 2020 Als je een geocache geselecteerd hebt, dan zit die optie op het geocache-scherm (eerste tabblad) onder de knop 'çoordinaten' (let wel dat je maar voor één cache tegelijkertijd de coordinaten kunt updaten omdat er maar één 'volgend stadium' is)
steiger5 Geplaatst 30 december 2020 Auteur Geplaatst 30 december 2020 Soms kan het gewoon simpel zijn. Bedankt. Nog een vraag. Heb al op veel fora gezocht, maar kan het antwoord niet vinden. Als ik een geocache gelogd heb op mn gps, verdwijnt hij van mijn scherm. Dat wil ik niet, ik wil zien welke caches ik al gedaan heb, en wil dan bijv. een smiley zien staan. Weet iemand hoe ik dat kan in stellen?
kalkendotters Geplaatst 31 december 2020 Geplaatst 31 december 2020 In het geocache menu kun je de caches filteren. Standaard staat daar het filter zodat je de finds niet ziet. Die kun je dus simpel aanpassen zodat je kaart lekker vol raakt met niet relevante caches.
herm Geplaatst 23 januari 2021 Geplaatst 23 januari 2021 Op 31-12-2020 om 13:39 zei kalkendotters: In het geocache menu kun je de caches filteren. Standaard staat daar het filter zodat je de finds niet ziet. Die kun je dus simpel aanpassen zodat je kaart lekker vol raakt met niet relevante caches. Filter alle caches inschakelen. Dan zie je ook de gevonden caches. Als je er een gewoonte van maakt na een of een paar sessies de map "geocache_visits.txt" leeg te maken valt het reuze mee met de niet relevante caches. Toch?
StefandD Geplaatst 23 januari 2021 Geplaatst 23 januari 2021 3 uur geleden zei herm: Als je er een gewoonte van maakt na een of een paar sessies de map "geocache_visits.txt" leeg te maken valt het reuze mee met de niet relevante caches. Toch? Dat is een misvatting die ik vaker zie. Geocache_vitits.txt is alleen maar een logbestandje waar naar geschreven wordt als je een cache in het toestel logt. Er wordt niet van gelezen. Om gevonden caches van je toestel te halen zal je toch echt het desbetreffende gpx-bestand van je toestel moeten halen.
herm Geplaatst 24 januari 2021 Geplaatst 24 januari 2021 7 uur geleden zei StefandD: Dat is een misvatting die ik vaker zie. Geocache_vitits.txt is alleen maar een logbestandje waar naar geschreven wordt als je een cache in het toestel logt. Er wordt niet van gelezen. Om gevonden caches van je toestel te halen zal je toch echt het desbetreffende gpx-bestand van je toestel moeten halen. OK. Dank. Wist ik niet. Ik verwijder trouwens voor elke tocht die we maken met Basecamp sowieso altijd alle oude caches uit de gps en vervang deze door nieuwe die ik download met een query of m.b.v. de lists. Je hebt dan de meest recente caches die actief zijn en de logs van andere geocachers bij de hand.
Aanbevolen berichten