Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
In principe moet 1 approver genoeg zijn voor ons kikkerlandje, maar daarover kun je van mening verschillen.

Ook voor de BeNeLux?

GRTZ

Kruimeldief

't Is toch altijd goed gegaan en gaat nog goed.

Of heeft iemand te klagen?

Een keertje iets langer wachten moet toch kunnen? B)

Geplaatst
Ook voor de BeNeLux?

Als iemand nooit met vakantie gaat of ziek is, dan is 1 approver voor heel Nederland misschien genoeg.

Als Hawkeyes ook de rest van de BeNeLux moet doen is dat zeker teveel werk voor 1 man/vrouw. Op de eerste pagina staat zelfs dat Hawkeyes voor heel Europa approver is.

Het zou veel beter zijn om 2 mensen te hebben in Nederland, zodat er nu ook nieuwe caches on line kunnen komen. En niet straks 20 maagden tegelijk.

Groetjes Marja B)

Geplaatst

Een keertje iets langer wachten moet toch kunnen? B)

Je schrijft dat het altijd goed is gegaan... Dat weet je dus niet. Niet iedereen die een cache wil plaatsen zit hier op het forum. Die paar die nu al dit draadje lezen klagen al bijna allemaal. In ieder geval vinden ze het wel de moeite waard om te melden hoe lang het duurt en dat is alleen maar ontevredenheid.

Jij vraagt of er al iemand geklaagd heeft? Jij wacht nog maar 7 dagen toch?

Vroeger was het gewoon dat het 1 a 2 dagen duurde en dan ging het via Amerika. Maar ik weet niet hoeveel approvers er toentertijd zaten op .com voor Europa, laat staan voor Nederland. Volgens mij was het een paar jaar geleden al meer dan 1.

Sowieso moet er minimaal 2 man zijn, of een backup.

Iedereen kan ziek worden en soms zelfs doodgaan. Dat is heel normaal in deze tijd. Dan moeten de werkzaamheden gelijk opgepakt worden.

Zelfs als er een PC kapot is.

Dit forum heeft toch ook continu een backup meedraaien? Indien nodig dan draait de backup verder als de server uitvalt.

GRTZ

Kruimel

Geplaatst
Een keertje iets langer wachten moet toch kunnen?

Vind niet dat het kan dat iemand meer dan een dag of twee op approving van zijn cache moet wachten.

Afgelopen zondag een cache gevonden die nog niet ge-approved is, die speciaal voor Parkpop geplaatst was. Het wachten is nu nog op toestemming van de approver zodat we hem kunnen loggen.

Als er meerdere approvers zijn dan had deze cache op de lijst gestaan met nieuwe caches en waren er veel meer cachers op af gekomen.

Groetjes Marja B)

Geplaatst

Een keertje iets langer wachten moet toch kunnen? :yes:

In ieder geval vinden ze het wel de moeite waard om te melden hoe lang het duurt en dat is alleen maar ontevredenheid.

Jij vraagt of er al iemand geklaagd heeft? Jij wacht nog maar 7 dagen toch?

GRTZ

Kruimel

Geen 7 maar 10 dagen.

Maar ontevreden!?!

Och, ik zou het leuk vinden als het al na 1 of 2 dagen goed was, maar ontevreden is een groot woord!

Als iedereen vindt dat er meer dan 1 approver is, wil ik me er best bij aansluiten, maar wat doen we er aan!

Komt er zomaar een approver bij als we hier roepen? Hoe gaat dat eigenlijk? B)

Geplaatst
[Komt er zomaar een approver bij als we hier roepen? Hoe gaat dat eigenlijk?

Tja, vast niet als we niet roepen.

Hoe zoiets gaat? Misschien ff mailen naar Geoman en anders naar de heren aan de overkant van de oceaan.

Maar dan wel met medeweten van de Remco. Is wel zo netjes denk ik.

Verder heeft deze site er volgens mij niets mee te maken.

Ik ken cachers die al jaren cachen en caches plaatsen en nog nooit hier zijn geweest.

Ik kan me voorstellen als die het ineens lang vinden duren dat ze een mailen naar Amerika zonder dat Remco het weet.

Volgens mij heeft het approven op zich helemaal niets met dit forum van doen. "Toevallig" is Remco op beide vertegenwoordigd.

En approvers van vroeger zaten hier ook niet op het forum.

GRTZ

Kruimel die denkt dat Schatzoeker ook fout zit, 28-19=9

Geplaatst
Hij vertelde mij dat de Nederlandse approver computer problemen heeft. Hoe lang het nog gaat duren wist hij niet te vertellen.

Zover als ik weet heeft Remco zeker 1 pc (maar ik dacht zelfs meerdere) en hij heeft ook een laptop. Gisterenmiddag heb ik hem nog trouwens nog op het forum "gezien"

Geplaatst

Ik vind ook dat er minstens 2 approvers moeten zijn. In elk geval één die het van Remco over kan nemen bij ziekte, vakantie of wat dan ook. Een ongeluk zit in een klein hoekje, even iets te lang op het schermpje van je GPS turen en met je stomme kop tegen een muur lopen. B) Het zal je maar gebeuren.....

Zal makkelijk zijn als het approven dan meteen overgenomen word.

Geplaatst
heftige crash gehad

Ben blij dat je het weer (bijna) op orde hebt, niet alleen voor alle geocachers, maar voornamelijk voor jezelf. Hoop dat je alles weer terug krijgt wat je kwijt bent. Weet uit ervaring dat er altijd wel iets is dat niet meer hersteld kan worden, wij zijn ooit heel veel foto's op deze manier kwijt geraakt, en dat is niet leuk.

Dit toont wel aan dat het misschien handig is om met nog een approver samen te werken, in ieder geval met de mogelijkheid om door te gaan tijdens dit soort gebeurtenissen, maar ook bv tijdens vakantie of ziekte

Groetjes Marja B)

Geplaatst
heftige crash gehad, peecee nu weer enigzins in orde...

ga kijken of het met lukt om de lijst schoon te werken....

hopelijk snel een nwe pc om problemen te voorkomen

ben alles (rond de 140 gig aan bestanden en programma's) kwijt!

maar ja ik overleef het wel, echt belangrijke dingen voor mijn bedrijf had ik nog op de flaptop staan.

Groeten remco

ps sorry voor alle vertragingen.

Je ziet Remco, wat een computercrash al kan doen. Je leest dat er mensen zijn die langer dan normaal wachten op een eventuele approval. Mooi voor jou is dat er ook nog mensen zijn die je alle tijd gunnen en zelfs wel 2 weken willen wachten.

Je ziet wat er gebeurd als dit niet bekend is bij de cacheplaatsende forumgebruikers. Laat staan wat een cacheplaatser die niet eens op het forum komt, moet denken.

De anderen zal het een worst wezen.

Je ziet wat voor gevaar er schuilt in het hebben van maar een approver. De man is bezig met zijn PC en heeft gelijk een paar weken achterstand.

Zou het niet verstandig zijn dat je een backup krijgt, hulp krijgt of dat er iemand een regio van je overneemt?

Of dat je het gewoon met 2 of 3 man gaat doen?

Wat gebeurt er als je ziek bent of nog erger een ongeluk krijgt of nog erger?

Ja dan zal Amerika het wel weer overnemen, maar, is het voor ons als community niet veel gemakkelijker als we minimaal 2 approvers hebben?

Je weet dat ik in ieder geval eventueel best bereid ben om mee te doen als approver of om een regio van je over te nemen.

Dat heeft verder hier met .nl niets van doen.

GRTZ

Kruimeldief

Gast Sweikies
Geplaatst

Thanks allemaal. Mijn chache is gisteravond 28-06-2004 approved.

Dus allemaal naar Zuid Limburg.

Team Sweikies B)

Geplaatst
Thanks allemaal. Mijn chache is gisteravond 28-06-2004 approved.

Dus allemaal naar Zuid Limburg.

Team Sweikies  B)

Ja he... :beerchug: Maar je heb hem zelf ontmaagd !! :yes:

Valt dit ook onder incest?? :yes:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...