Linkalovers Geplaatst 10 november 2020 Geplaatst 10 november 2020 (bewerkt) Geocaching.COM heeft een aanpassing gedaan op hun website: Difficulty/Terrain grid. " With today’s release, we are adding a feature for Premium members to search for Difficulty and Terrain combinations to fill their D/T grid. From the Statistics page, click the button below the D/T grid to start the search. If you have not filled your grid yet, the search results will show you all caches with a D/T combination you have not previously found (these show as “0” in your D/T grid). If you have already filled your grid, your search results will show all caches with the D/T combination of the lowest number in your grid. In this case, the search results show all D/T combinations with a “0” in the D/T grid: Here is an example of a filled grid. The search results in this case will show all D/T combinations with a “2” in the D/T grid: You can now also click on each grid to display caches with that D/T combination that you haven’t found. The initial search will display caches around your home coordinates. You can then further filter, for example to show caches in another location, or of a specific cache type. Een volledige Google vertaling 10 november 2020 bewerkt door Linkalovers 1
Bandiet Geplaatst 10 november 2020 Geplaatst 10 november 2020 Ja, dit kwam vandaag in mijn mail voorbij. Ik kan inderdaad op elk hokje v.d. grid dat nog op "0" staat, klikken. Die groene knop eronder zie ik echter nog niet. Zal ongetwijfeld binnenkort verschijnen.
Bandiet Geplaatst 10 november 2020 Geplaatst 10 november 2020 3 minuten geleden zei Bandiet: Ja, dit kwam vandaag in mijn mail voorbij. Ik kan inderdaad op elk hokje v.d. grid dat nog op "0" staat, klikken. Die groene knop eronder zie ik echter nog niet. Zal ongetwijfeld binnenkort verschijnen. Ah, nu heb ik het gevonden door op de link van Linkalovers te klikken. Dan verschijnt de groene knop wel.
Linkalovers Geplaatst 10 november 2020 Auteur Geplaatst 10 november 2020 Dit is ook één van de opties, die ik zeker weten niet ga gebruiken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden