The Scorpios Geplaatst 28 juli 2020 Geplaatst 28 juli 2020 Wil nu na jaren toch eens eens whereigo cache proberen. Heb de app whereyougo gedownload voor Android. Met c:Geo de cartridge opgehaald en lijkt te werken. Maar de map lukt niet. Kan nergens vinden wat een hoe met op scherm screen zie je toch duidelijk het bestand staan. Wie kan me helpen?
Genhenk Geplaatst 28 juli 2020 Geplaatst 28 juli 2020 Gevonden in de release notes van WhereYouGo:Opmerkingen:- Kopieer de cartridges naar uw Wherigo map (Instellingen - Hoofd - Wherigo map). Zorg ervoor dat je de applicatie schrijfrechten hebt verleend voor externe opslag en dat je schrijfrechten hebt in de geselecteerde map. Sommige nieuwere apparaten staan het niet toe om naar de SD-kaart te schrijven. Als je het niet zeker weet, stel dan "Wherigo map" automatisch in.
The Scorpios Geplaatst 29 juli 2020 Auteur Geplaatst 29 juli 2020 Dat had ik al gevonden. Maar het gaat niet om de cartridge maar de kaart. Daarop krijg ik foutmelding. Heb de kaart via de laptop in juiste directory gezet.
Genhenk Geplaatst 29 juli 2020 Geplaatst 29 juli 2020 Ah, die map bedoel je. Ja, daar heb ik ook al een tijdje last van, weet ook nog niet hoe dat te fixen.
StefandD Geplaatst 29 juli 2020 Geplaatst 29 juli 2020 De app kan V5 niet aan. Hooguit V3. http://download.mapsforge.org/maps/v3/
Genhenk Geplaatst 30 juli 2020 Geplaatst 30 juli 2020 Hm ja, dat zal het wel zijn ja. Dan ga ik die maar eens downgraden.
Aanbevolen berichten