Spring naar bijdragen

etrex touch 25


Olifantje68

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een vraagje , hoe ik mijn thuis locatie kan instellen, als ik een cache wil  doen, begint de start in duitsland waar ik dus niet woon, 

Geen idee waar ik dat kan instellen, heb overal gekeken ,maar weet echt niet hoe ik dat doen moet.

En als ik een route voor een cache, wil zien, zie ik alleen een paarse rechte lijn, niet te zien hoe de wegen lopen, kan dat ook anders?

 

bewerkt door Olifantje68
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

30 minuten geleden zei Olifantje68:

...hoe ik mijn thuis locatie kan instellen, als ik een cache wil  doen, begint de start in duitsland waar ik dus niet woon...

Hallo,

De Etrex geeft aan dat u in Duitsland bent?

Als u de gps even een paar seconden de tijd geeft om de satellieten te vinden, dan zal deze automatisch naar uw huidige locatie aangeven. Zolang de gps nog niet voldoende satellieten heeft gevonden om uw locatie te berekenen, dan zal deze de laatste bekende locatie aangeven.

Als u de "Home" locatie op de kaarten van Geocaching.Com bedoelt, die kan u hier instellen.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die paarse rechte lijn is uw richting naar het punt ( de coördinaat ) die u hebt ingevoerd. Blijkbaar staat de gps in gesteld op "direct lijn" en wijst deze ( zoals het woord zegt ) een directe lijn van uw huidige locatie. De gps kan ook in een andere mode gezet worden, waardoor deze een route berekend/maakt, zoals b.v. een TomTom doet. Mits de gebruikte kaart routeerbaar is.


De Etrex heeft ook profielen, probeert u eens een ander profiel.

Aangezien ik zelf geen Etrex heb en dit soms per Garmin gps anders ingesteld moet worden:  Hier kan u een handleiding downloaden.

Blijkbaar is de Garmin support website ( nog ) wel online. Kijkt u ook hier eens.
 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...