RonaldJ Geplaatst 26 juli 2020 Geplaatst 26 juli 2020 Ik kan sinds gisteren mijn lijsten niet meer laden in mijn garmin. Ik krijg de melding: Er is een probleem in de communicatie met onze servers. Hebben er meer gebruikers hier last van?
StefandD Geplaatst 26 juli 2020 Geplaatst 26 juli 2020 Ik krijg ook die melding. Dat heeft te maken met het feit dat de servers van Garmin gehackt zijn. Maar lijsten worden wel naar mijn Garmin gestuurd, net nog geprobeerd.
Linkalovers Geplaatst 26 juli 2020 Geplaatst 26 juli 2020 2 uur geleden zei Linkalovers: Zie : Garmin kampt met grote storing Maar 'Garmin Express' is lokaal geïnstalleerde software, de lijsten staan bij Geocaching.Com en dus zou dit eigenlijk gewoon moeten werken. Tenzij de software om e.o.a. reden even naar huis 'belt'.
StefandD Geplaatst 26 juli 2020 Geplaatst 26 juli 2020 Lijsten versturen naar je Garmin werk nog steeds, zie tweede post in dit draadje. De melding heeft te maken met de standaard check naar updates die GE daarna uitvoert.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden