harrij.stekel Geplaatst 26 mei 2020 Share Geplaatst 26 mei 2020 (bewerkt) Sinds kort krijg ik de cache-icoontjes niet meer zichtbaar op de kaart (OSM) van mijn garmin montana 680t. Wie kan mij helpen deze instelling weer goed te krijgen? Ik zet ze via pocket query als .gpx bestand in de map .gpx. Dit is jaren goed gegaan , maar sinds kort niet meer... 26 mei 2020 bewerkt door harrij.stekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 26 mei 2020 Share Geplaatst 26 mei 2020 Krijg je ze wel in een lijst te zien (onder de knop geocaching)? Heb je een filter actief staan (knop zandfilter)? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrij.stekel Geplaatst 26 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 26 mei 2020 (bewerkt) Hoi Flo van Co ik krijg wel de lijst gezien . Ook als ik een cache selecteer om naar toe te gaan krijg ik die in beeld, maar alleen die... Ik heb geen filters ingesteld staan. 26 mei 2020 bewerkt door harrij.stekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrij.stekel Geplaatst 27 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2020 Hoi Flo van Co ! ik ben met de filter aan de gang gegaan en ik heb ze weer in beeld! Hartstikke bedankt voor de tip. gr Harrij.Stekel 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 27 mei 2020 Share Geplaatst 27 mei 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden