Le-Boot Geplaatst 13 januari 2020 Share Geplaatst 13 januari 2020 Hallo etrex touch bezitters, Ik heb een vraag betreffende het loggen van een gevonden cache. Is het mogelijk om deze te loggen op de GPS? Zodat de gevonden cache op de gps aangegeven en er bijgeteld word.Op de etrex 25 staat namelijk het aantal wat je dan gevonden hebt. Als beginneling is de handleiding bij deze gps nog al onduidelijk. Hoe moet je dit doen? Alvast bedankt! Le-Boot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 13 januari 2020 Share Geplaatst 13 januari 2020 Ja dat kan zeker, onder het menu via pictogram Geocaches kan je deze daarna loggen als gevonden, de gps telt inderdaad zelf dan die gevonden caches op, en geeft dit weer. Deze methode van (found) loggen staat los van het loggen op .com en de daar weer gegeven founds. N.b. in dat menu kun je door middel van klikken op het trechtersymbool ook nog filters instellen waarbij je de gevonden caches wel / niet laat weergeven op de kaart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le-Boot Geplaatst 13 januari 2020 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2020 Hallo Flo van Co, Bedankt voor deze tip,ik zal het uitproberen. Mocht ik nog andere vragen hebben,kan ik je dan raadplegen? Ben namelijk nog een beginneling wat geocachen aan gaat,en de gps heb ik nog niet lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 14 januari 2020 Share Geplaatst 14 januari 2020 Tuurlijk, geen probleem. Wij gebruiken de 35 maar het verschil is niet groot meen ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le-Boot Geplaatst 14 januari 2020 Auteur Share Geplaatst 14 januari 2020 Nogmaals bedankt,als ik nog vragen heb dan geef ik een berichtje. Gr. Le-Boot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden