D_Jakke Geplaatst 28 december 2019 Geplaatst 28 december 2019 Zijn er meerdere die problemen ondervinden met https://gsak.net/ Ik kan via gsak geen PQ of andere dingens doen
Linkalovers Geplaatst 28 december 2019 Geplaatst 28 december 2019 (bewerkt) Op m'n smartphone is de site inderdaad niet bereikbaar. 35 minuten geleden zei D_Jakke: ...Ik kan via gsak geen PQ of andere dingens doen Maar als je de PQ handmatig download en deze daarna de zip-file naar GSAK sleept, werkt het wel. 28 december 2019 bewerkt door Linkalovers
D_Jakke Geplaatst 28 december 2019 Auteur Geplaatst 28 december 2019 PQ handmatig downloaden lukt perfect. Maar ik moet GSAK opnieuw authorisen, en dat wil niet lukken nu gsak.net down is.
Linkalovers Geplaatst 28 december 2019 Geplaatst 28 december 2019 (bewerkt) 22 minuten geleden zei D_Jakke: ...Maar ik moet GSAK opnieuw authorisen, en dat wil niet lukken nu gsak.net down is. "... PQ handmatig downloaden lukt perfect..." : en als je daarna de zip-files dan naar het GSAK venster sleept? Zonder autorisatie kan je de caches in GSAK niet updaten, maar kan je een PQ wel gewoon inlezen in GSAK. 28 december 2019 bewerkt door Linkalovers
StefandD Geplaatst 28 december 2019 Geplaatst 28 december 2019 De server is er weer. Volgens het forum aldaar: " Should have returned to normal now. Our server center reported an issue with packet loss in their routing system in the LA hub. It affected many websites, not just GSAK."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden