Spring naar bijdragen

Gelogde caches niet zichtbaar


Aanbevolen berichten

Beste: Sinds enige tijd kunnen wij nieuw gevonden en gelogde caches op 1 smartphone  op de gebruikte smartphone wel de smiley zien maar niet bij activiteit wat je extra verwoord. Ook  worden de smileys niet terug gevonden op tablet of pc.

Niet als smiley en ook niets bij activiteit.

Kunnen jullie zeggen hoe dit kan.

Antwoord graag naar mijn mailadres : beerninkb@gmail.com

Groet Bert  ( geobert52)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

1 uur geleden zei Geobert52:

...Sinds enige tijd kunnen wij nieuw gevonden en gelogde caches op 1 smartphone  op de gebruikte smartphone wel de smiley zien maar niet bij activiteit wat je extra verwoord. Ook  worden de smileys niet terug gevonden op tablet of pc. Niet als smiley en ook niets bij activiteit....

Hallo, welkom.

Helaas iets te weinig informatie om een antwoord te kunnen geven, graag wat meer informatie. B.v. welke app gebruikt u op uw mobiel, bedoeld u met 'activiteit wat je extra verwoord' uw log bij de betreffende cache en zijn de gevonden caches wel goed/volledig te zien op de kaart van GC.com?

M.b.t. app: bekijkt u dan online gegevens of worden de gegevens in de app opgeslagen en bekijkt u dus offline ( niet actuele ) gegevens? 

Ps. ik kan deze vraag wel alleen naar uw email adres sturen, maar dan krijgt u die vraag ( naar informatie ) misschien meerdere keren en wordt niemand hier iets wijzer.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Ik heb hetzelfde probleem,  op mijn mobiel  gebruik ik Geocaching  (versie 8.13.1) , de nieuw gevonden en gelogde caches  op de mobiel wel met een smiley zichtbaar, maar op de site ( https://www.geocaching.com/map) niet zichtbaar. Het lijkt erop dat de offline gelogde caches  niet doorkomen.  Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...