Spring naar bijdragen
aad.agten

kaart vergroten

Aanbevolen berichten

Nadat ik op een geocache site (de cache waarop je inlog) mijn log heb geplaatst en ik kom weer terug op die site (geocache), dan wil ik daar van de omtrek vergroten. Het viekante kaartje.

Wat eerst wel lukte en nu niet meer. Waarom wordt de kaart niet vergroot of wat doe ik fout???

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei aad.agten:

Nadat ik op een geocache site (de cache waarop je inlog) mijn log heb geplaatst en ik kom weer terug op die site (geocache), dan wil ik daar van de omtrek vergroten. Het viekante kaartje.

Wat eerst wel lukte en nu niet meer. Waarom wordt de kaart niet vergroot of wat doe ik fout???

Hallo Aad,

De website waarop je moet inloggen om je log te plaatsen, is ( bijna altijd ) dezelfde website als waar de kaart staat. Een kleine groep gebruikt een andere website dan GeoCaching.Com, ( = GC.Com ), maar die zullen vast-en-zeker de naam weten en die noemen.
Waarschijnlijk 'werk' jij op GC.Com en daar heb je meerdere kaarten, maar dit zijn de meest gebruikte: de Search- en Browse-kaart. Als je een andere kaart bedoeld, dan mag/moet je maar een linkje plaatsen, zodat we ( allemaal hierzo ) weten wat je exact bedoeld.

Heb je trouwens je computer/laptop al eens herstart?

bewerkt door Linkalovers

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites