Spring naar bijdragen

kaart vergroten


aad.agten

Aanbevolen berichten

Nadat ik op een geocache site (de cache waarop je inlog) mijn log heb geplaatst en ik kom weer terug op die site (geocache), dan wil ik daar van de omtrek vergroten. Het viekante kaartje.

Wat eerst wel lukte en nu niet meer. Waarom wordt de kaart niet vergroot of wat doe ik fout???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

1 uur geleden zei aad.agten:

Nadat ik op een geocache site (de cache waarop je inlog) mijn log heb geplaatst en ik kom weer terug op die site (geocache), dan wil ik daar van de omtrek vergroten. Het viekante kaartje.

Wat eerst wel lukte en nu niet meer. Waarom wordt de kaart niet vergroot of wat doe ik fout???

Hallo Aad,

De website waarop je moet inloggen om je log te plaatsen, is ( bijna altijd ) dezelfde website als waar de kaart staat. Een kleine groep gebruikt een andere website dan GeoCaching.Com, ( = GC.Com ), maar die zullen vast-en-zeker de naam weten en die noemen.
Waarschijnlijk 'werk' jij op GC.Com en daar heb je meerdere kaarten, maar dit zijn de meest gebruikte: de Search- en Browse-kaart. Als je een andere kaart bedoeld, dan mag/moet je maar een linkje plaatsen, zodat we ( allemaal hierzo ) weten wat je exact bedoeld.

Heb je trouwens je computer/laptop al eens herstart?

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...