Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi Allen,

De hele avond al aan t scrollen en lezen, maar kan t ff niet vinden. Ik denk zelf dat het een simpel dingetje is, maar.... Het gaat om t volgende. Als ik op geocaching.com mijn list naar mijn Garmin wil doen, gaat dat via Garmin Express en krijg ik het als blauwe vlaggetjes in mijn GPS/ Ik wil graag het schatkistje icoon. Wat doe ik fout? Iemand een stappenplannetje voor mij hoe dat t beste te doen? We zijn Premium Member. Alvast bedankt.

Groetjes Team The Spacewuppies.

Geplaatst

Ik heb Garmin Expres nog niet gebruikt, dus kan je nog geen antwoord geven. De vlaggetjes ken ik wel van de meegeladen wp’s In de gpx files. Schatkistjes zie ik alleen bij gevonden caches, anders zie ik alleen de icoontjes van de soort cache.

Geplaatst

?Dan zie je dus bv het groene vd traditional en de geel oranje vd multi? Hoe maak je je GPX file? Ik heb het wel al geprobeerd en dan openen in basecamp..... dan dus ook de blauwe vlaggetjes. Ooooh moet erg wennen aan dit apparaat. Nog heeeeeeel veel te leren en te lezen.

Geplaatst

Ik gebruik daarvoor de knop op de listing. Heb ook even zitten zoeken op het www, zag daar nog een optie. Heb je het geocachingdashbord/profiel aanstaan?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...