paulus Geplaatst 2 november 2018 Geplaatst 2 november 2018 Resent m'n garmin oregon 600 geupdate naar versie 5.40 maar daar wordt ie niet beter van. Loopt vaak vast, telkens routes herberekenen, een WP op de kaart prikken werkt niet meer, kortom een waardeloze update. Wie weet waar ik de oude update 5.30 als los bestand kan vinden ? Groeten Paulus
Linkalovers Geplaatst 2 november 2018 Geplaatst 2 november 2018 (bewerkt) 53 minuten geleden zei paulus: Resent m'n garmin oregon 600 geupdate naar versie 5.40 maar daar wordt ie niet beter van. Loopt vaak vast, telkens routes herberekenen, een WP op de kaart prikken werkt niet meer, kortom een waardeloze update. Wie weet waar ik de oude update 5.30 als los bestand kan vinden ? Op Gawisp.Com: Hierzo. Als je met de muis over de vele 'Oregon6x0_WebUpdater..' files heen gaat, dan zie je ( in de status balk onderin je browser ) om welke versie het gaat. Rechtstreekse link naar de v5.30 file: hierzo Hoe te downgraden: hierzo 2 november 2018 bewerkt door Linkalovers
paulus Geplaatst 2 november 2018 Auteur Geplaatst 2 november 2018 Klasse is gelukt! ? Bedankt voor de ondersteuning! Groeten Paulus
Blade21 Geplaatst 21 december 2018 Geplaatst 21 december 2018 Tja, Ik weet dat dit niet het antwoord is dat je wilt horen maar de O600 is gewoon ruk. Garmin heeft de O700 vrij snel uitgebracht na alle problemen met de O600. Er zijn elke dingetjes toegevoegd om de indruk te geven dat het een nieuw toestel is maar eigenlijk is het een fix voor alle hardwarematige problemen die met software niet te verhelpen zijn. Zoals de antenne die op de verkeerde plek zit. Ik heb de O600 gehaat. Fiets je met de GPS langs een kanaal denkt het ding dat je aan de andere zijde zit en past hij daar de route op aan. Zo onnauwkeurig. Gewoon nutteloos. Over de O700 ben ik al jaren zeer tevreden. En binnenkort is kerst. Cadeautip?
paulus Geplaatst 18 februari 2019 Auteur Geplaatst 18 februari 2019 Ik weet het, maar er ligt al een Nüvi250, GPSMAP60CX, en Oregon450 in de kast, dus we doen het er nog maar even mee
Aanbevolen berichten