Strawberry Geplaatst 19 september 2018 Share Geplaatst 19 september 2018 Hoi, ik kwam via google op dit forum omdat ik 'n conversie formule zoek van WGS > RD, kwam zo "Coördinaat transformatie's; RD <-> WGS" tegen maar daar staat voor zover ik kan zien alleen RD -> WGS in Kan iemand mij helpen? Het moet redelijk nauwkeurig, 1 meter ernaast is niet erg, maar 10 wordt lastig mvrgr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 19 september 2018 Share Geplaatst 19 september 2018 Zoek je de formule of een conversieprogramma? Ingeval van het laatste, is deze misschien iets? Ingeval van de formule, dan misschien dit draadje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strawberry Geplaatst 19 september 2018 Auteur Share Geplaatst 19 september 2018 Dank je Peetee Ik zoek inderdaad de formule, ik ken het draadje. Als die formule nauwkeurig genoeg is zijn we eruit, kan ik aannemen dat ie tot op de meter goed is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 19 september 2018 Share Geplaatst 19 september 2018 12 minuten geleden zei Strawberry: kan ik aannemen dat ie tot op de meter goed is? Ik kan je m.b.t. de juistheid helemaal niks garanderen, simpelweg omdat ik er geen kijk op heb ... Je zult dat dus zelf moeten checken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 19 september 2018 Share Geplaatst 19 september 2018 Misschien dat deze site je verder helpt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strawberry Geplaatst 19 september 2018 Auteur Share Geplaatst 19 september 2018 Tx, die is ook interessant zeg! Zat puzzelwerk voor nu dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 19 september 2018 Share Geplaatst 19 september 2018 Oké graag gedaan, en veel succes met puzzelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden