M@rlies Geplaatst 8 augustus 2018 Share Geplaatst 8 augustus 2018 (bewerkt) Sinds kort kan ik mijn smileys niet meer zien op de kaart van c.geo Ik kan gewoon inloggen en de app wordt gesynchroniseerd met geocaching.com De gelogde caches staan op de kaart en als ik deze aanklik, zie ik mijn geschreven logs staan. Op de lijst 'Nabij/Dichtbij' staan alleen de caches, die ik nog niet gevonden heb. De wachtwoorden van c.geo en geocaching.com zijn onlangs gewijzigd en zijn hetzelfde. Wat zou er aan de hand kunnen zijn? 8 augustus 2018 bewerkt door M@rlies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 8 augustus 2018 Share Geplaatst 8 augustus 2018 Misschien heb je je founds uitgefilterd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 8 augustus 2018 Share Geplaatst 8 augustus 2018 Misschien dit? Citaat You are probably using an OSM online or offline map. We implemented a new library version for this map, which currently has a known problem with updating the view under certain conditions. It should be sufficient to move the map a little to get it updated. To avoid this problem, you can also either switch to a Google map or switch back to the old library in Settings -> Map. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
M@rlies Geplaatst 8 augustus 2018 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2018 5 uur geleden zei Peetee: Misschien heb je je founds uitgefilterd? Ja, dankjewel dat was het! Ik begrijp zelf niet hoe en wanneer dat gebeurd is. Waarschijnlijk bij het overzetten van de gegevens van de cgeo app bij een nieuwe telefoon. Opgelost! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 9 augustus 2018 Share Geplaatst 9 augustus 2018 Oké, mooi dat het opgelost is M@rlies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden