Spring naar bijdragen

datum leeg in GSAK


kaatjeblom

Aanbevolen berichten

Ik houd altijd mijn gevonden caches bij in een database in GSAK. Nu zie ik alleen dat er bij veel gevonden caches geen datum staat. Nu zou ik dat natuurlijk wel met de hand kunnen doen, maar kan het ook sneller om deze lege data te vullen?

Verder heb ik nog een verschil met GSAK en GEOCACHING.COM. Ik log altijd via GSAK (publiceer logs), maar het vreemde is nu  ook dat ik een verschil van 1 gevonden cache heb.
GSAK geeft er 1 minder aan dan GEOCACHING.COM. Enig idee hoe ik er achter kan komen welke cache dit betreft?

bewerkt door kaatjeblom
vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je kan je eigen (en ook andermans) logjes binnenhalen met de macro GetAllLogsForUser. In die macro zie je ook de optie om een cache aan je database toe te voegen als die cache niet in je database voorkomt. Zodra je logjes allemaal bekend zijn worden automatisch de datums ingevuld.

Alternatief kan je ook op geocaching.com de speciale "My Finds" pocket query draaien en in GSAK importeren. Daar zitten al je gevonden caches in, inclusief de door jou geschreven logjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei StefandD:

Je kan je eigen (en ook andermans) logjes binnenhalen met de macro GetAllLogsForUser. In die macro zie je ook de optie om een cache aan je database toe te voegen als die cache niet in je database voorkomt. Zodra je logjes allemaal bekend zijn worden automatisch de datums ingevuld.

Alternatief kan je ook op geocaching.com de speciale "My Finds" pocket query draaien en in GSAK importeren. Daar zitten al je gevonden caches in, inclusief de door jou geschreven logjes.

Geweldig! Precies wat ik zocht... kijk hier heb ik wat aan!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...