Spring naar bijdragen

ik krijg niet alle caches te zien als ik de kaart refresh...

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb vandaag voor mijn verjaardag de Oregon 700 gekregen. Nu heb mijn GC-account gekoppeld aan mijn GPS. 
Als ik de kaart nu laad  en refresh komen er diverse caches hier in de buurt op de kaart te staan. Maar ik zie niet alle (mystery) caches.
Het filter staat goed, want daar heb ik niets aan gewijzigd. Hoe kan dat? Je zou toch alle caches moeten zien?
Het gaat hierbij om opgeloste mystery's. Heeft dat er iets mee te maken?
Zie je dan alleen de opgeloste mystery's??

IMG_1531.JPG

Geplaatst

Lijkt me toch iets van de filterinstellingen. Kun je daar een afbeelding van laten zien?

Geplaatst
1 uur geleden zei Peetee:

Lijkt me toch iets van de filterinstellingen. Kun je daar een afbeelding van laten zien?

IMG_1533.JPG

Geplaatst

Zo te zien heb je de gevonden caches uitgeschakeld staan (klikken op 'Status' en dan de 'Niet geprobeerd'/'Niet gevonden'/'Gevonden' aan- of uitzetten).

Kun je verder het tweede filter-icoontje rechtsonder aanklikken en dan 'Toon alles' selecteren? En dan op het vinkje (linksonder) klikken om de instellingen te bevestigen?

Geplaatst

ik heb verder geen aangemaakte filters, die lijst is leeg. Zie bijlage ... foto 1 = tablet foto 2 = gps. 

6C3C54CA-7EB6-4E21-A01C-2613EFC95618.jpeg

B2CDA9C7-7F6A-4811-B11D-BDAA2B759113.jpeg

Geplaatst

Ik heb het opgelost! Bij databases moest ik live aanzetten.

Maar nu nog een vraag. Ik zie geen verschil tussen mysteries en gecorrigeerde mysteries. Dat is niet handig! Kan ik iets instellen, zodat het verschil wek te zien is?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...