Richard.K. Geplaatst 28 februari 2018 Geplaatst 28 februari 2018 Ik heb vanmorgen al tot 3 keer toe geprobeerd een nieuw event aan te maken, maar iedere keer als ik bij stap 3 alles heb ingevuld (titel, datum, eventomschrijving, achtegrondfoto en hint) en op "continue" klik, wordt ik teruggestuurd naar stap 1 en verschijnt de melding in beeld dat ik al bezig ben een event aan te maken. Ik kan dan kiezen tussen "continue" en "nieuw", maar beide opties resulteren in een leeg invulveld waarin ik weer van voor af aan moet beginnen met alles in te vullen. Enkel om vervolgens weer terug te worden gestuurd naar stap 1. Kortom; events aanmaken is opeens onmogelijk geworden.
Richard.K. Geplaatst 28 februari 2018 Auteur Geplaatst 28 februari 2018 Update: in internet explorer werkt het vreemd genoeg wel. Alleen Chrome heeft er last van.
Peetee Geplaatst 28 februari 2018 Geplaatst 28 februari 2018 Het kan inderdaad verschil uit maken welke browser je gebruikt. Maar het kan ook zijn dat de internet cache van de browser weer eens geleegd moet worden. https://www.antagonist.nl/help/nl/website/cache/chrome
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden