Spring naar bijdragen

Foto Toevoegen Aan Gsak


mirjel6

Aanbevolen berichten

Regelmatig maak ik onderweg fotos van leuke dingen die ik tegen kom, maar ook van caches zelf. Deze bewaar ik nu op mijn mobiel.

Het lijkt mij echter leuk om mijn hele gsak cache database compleet te maken en deze fotos er als herinnering er aan toe te kunnen voegen. Als een soort cache journal voor mij zelf.....

Ik weet dat ik bij Usernotes fotos kan toevoegen, maar uiteraard wil ik deze niet online spoileren als de foto te veel cache info bevat. Daarom durf ik ze via usernotes er (nog) niet bij te zetten, omdat ik niet weet of gsak ze dan toevoegt als ik de cache log. Straks staan die fotos ineens online, oeps.

Ik ben een paar weekjes aan de slag met Gsak en vind het prettig werken, maar zoals je leest weet ik nog lang niet alles. Ik zoek dus een manier om mijn eigen fotos toe te voegen aan gsak, maar wel op zon manier dat hij ze niet per ongeluk online gooit. Kan dat überhaupt?

 

*newbee*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja, zie ook: http://gsak.net/help/hs7320.htm en https://gsak.net/help/hs12040.htm

 

Neem aan dat je de usernotes dan ook gebruikt om caches op gc.com te loggen.

Plaatjes worden daarbij niet meegenomen.

 

Het belangrijkste is dat je foto's locaal op je computer/laptop/device staan.

Als je zelf de logs bekijkt zul je foto's wel zien, maar een andere geocacher niet: die ziet waarschijnlijk een gebroken link-symbool.

 

Je moet je foto's op je mobiel natuurlijk ook niet zomaar ergens in de cloud zetten (Google Drive, Google Foto, etc)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel! Ik ga de links die je stuurt even doorlezen.
Als mijn mobiel te vol raakt zet ik te foto's op mijn thuiscloud. Dus spoilers komen sowieso nergens online te staan.
Ik heb nog niet eerder met usernotes gelogd, bij het vinden van 1 cache tegelijk (tot op heden) doe ik dat 'net zo snel' via de mobiel. Maar bij een dagtocht (wanneer het straks weer wat langer licht wordt en beter weer is buiten) lijkt het me juist wel weer handig om via gsak te kunnen loggen. De plannen om er in de lente wat langer op uit te trekken liggen namelijk al op tafel. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...